طرز تهیه سالاد هویج

سالاد هویج , طرز تهیه سالاد هویج , دستور سالاد هویج , shghn i d

سالاد هویج یک سالاد جدید و بسیار خوشمزه است که می تواند جایگزین سالادهایی مثل سالاد فصل و سالاد شیرازی و همچنین باعث تنوع در میز غذای شما شود. سالاد هویج را می توانید با مواد متنوعی مثل کشمش ، انار و … تهیه کنید. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای ۴ نفر سالاد هویج تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه سالاد هویج در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم سالاد هویج
هویج۴ عدد
سس مایونزنصف لیوان
آبلیمو۱ قاشق غذاخوری
کشمشنصف لیوان
فلفل سیاهبه اندازه کافی
نمکبه اندازه کافی

دستور طرز تهیه

برای شروع کار ابتدا سس سالاد را باید تهیه کنیم. برای این منظور سس مایونز را داخل یک کاسه مناسب می ریزیم ، سپس آبلیمو را به همراه مقداری نمک و فلفل سیاه به سس مایونز اضافه می کنیم. مواد سس را خوب مخلوط می کنیم تا یکدست شوند.

برای تهیه سالاد ، هویج ها را پس از شستشو رنده می کنیم. اگر با رنده متوسط هویج ها را رنده کنیم سالاد ما ظاهر زیباتری خواهد داشت. در مرحله بعد هویج ها را داخل ظرف سالادخوری می ریزیم و کشمش را اضافه می کنیم.

هویج و کشمش را به خوبی مخلوط می کنیم و در ادامه سس را به سالاد اضافه می کنیم. سالاد را کاملا زیر و رو می کنیم تا سس به تمام نقاط سالاد برسد. در پایان سالاد را برای مدت ۱ ساعت در یخچال قرار می دهیم تا خنک شود ، سپس سرو می کنیم.

همچنین ببینید : سالاد میوهسالاد ذرتسالاد کلم سفیدسالاد ماکاورنی


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین