طرز تهیه سالاد انار

سالاد انار,salad anar,طرز تهیه سالاد انار,دستور سالاد انار, shghn hkhv , ;gl

در فصل پاییز تهیه چاشنی ها ، غذاها و سالادهایی که با انار درست می شوند افزایش می یابد. مثلا رب انار معروف ترین چاشنی است که با انار تهیه می شود. یکی از خوشمزه ترین سالادهای که با انار می توانید تهیه نمایید سالاد انار است. با مواد لازمی که در این دستور قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر سالاد انار و کلم قرمز تهیه نمایید. با دستور آشپزی و طرز تهیه سالاد انار در ادامه با سایت هم دوره همراه باشید.

مواد لازم سالاد انار
انار۲ عدد
کلم قرمز۵۰۰ گرم
سس مایونزبه مقدار دلخواه
گردوبه مقدار دلخواه
گل پربه میزان لازم
فلفل سیاهبه میزان لازم
نمکبه میزان لازم

دستور و طرز تهیه

ابتدا کلم های قرمز را می شوییم و به صورت رشته های ظریف خرد می کنیم. پس از خرد کردن کلم ها را داخل ظرف سالاد می ریزیم. انار ها را دان می کنیم و به ظرف حاوی کلم اضافه می کنیم. حالا باید سالاد انار را تهیه کنیم.

برای اینکا می توانیم از سس مایونز به تنهایی استفاده کنیم یا اینکه سس مایونز را با مقداری ماست میکس کنیم تا سس رقیق تری داشته باشیم. حالا نمک ، فلفل سیاه و گل پر را در سس می ریزیم و خوب مواد را مخلوط می کنیم.

در این مرحله سس را داخل ظرف سالاد می ریزیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم به طوری که تمام مواد سالاد آغشته به سس شوند. در پایان گردوها را نیز به سالاد اضافه می کنیم و سالاد را برای اینکه موادش خوب طعم بگیریند چند ساعت در یخچال قرار می دهیم.

نکات تهیه سالاد انار

مواد سالاد انار

سالاد انار را با مواد مختلفی تهیه می کنند و این موضوع بستگی به ذائقه ها دارد. شما به جای کلم قرمز می توانید از مواد دیگری مثل گل کلم یا کلم سفید نیز استفاده کنید. برای سس یالاد هم می توانید از سس های اماده مثل سس هزار جزیره و سس فرانسوری نیز استفاده نمایید.

خواص انار

همچنین ببینید : سالاد یونانیسالاد میوهسالاد ذرتسالاد فصل


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین