فال حافظ

فال حافظ , فال حافظ اصلی , فال حافظ کامل , فال حافظ از دیوان , فال حافظ مستانه , fal hafez , thg phtz

فال حافظ شیرازی

فال حافظ یکی از محبوب ترین فال ها نزد ایرانیان است. از قدیم الایام در روزهای خاصی مانند عید نوروز و شب یلدا حافظ خوانی و گرفتن فال حافظ در میان ایرانیان مرسوم بوده است. شاید کمتر خانه ای را پیدا کنید که در آن یک دیوان حافظ یافت نشود.

 

البته با پیشرفت تکنولوژی همه چیز رنگ و بوی دیگری گرفته است که فال حافظ هم از این قاعده مستثنی نیست. امروزه به راحتی می توانید به صورت آنلاین فال حافظ بگیرید. در ادامه برای گرفتن فال حافظ خود بصورت آنلاین با همدوره همراه باشید.

fale hafez , فال حافظ پیچک , فال حافظ اصلی با تفسیر , فال حافظ کامل , thg phtz advhcd

 

آداب گرفتن فال حافظ

گرفتن فال حافظ آداب خودش را دارد و کسی که می خواهد فال بگیرد باید به این اصول که خیلی هم وقت گیر نیستند پایبند باشد. ابتدا نیت کنید ، سپس به نیتی که دارید فکر کنید و در ادامه یک صلوات و فاتحه برای شادی روح حافظ شیرازی نثار نمایید ، سپس روی دکمه گرفتن فال حافظ کلیک نمایید. انشالله هر آنچه به خیر و صلاح شماست برایتان آشکار گردد.

 

گرفتن فال

 

کتاب فال حافظ ، اثری ماندگار از شیخ خواجه شمس‌الدین محمد بن بهاءالدّین است که به حافظ شیرازی شهرت دارد. ایشان در سال ۷۲۷ هجری قمری چشم به جهان گشود و در سال ۷۹۲ چشم از جهان فرو بست. ناظم‌الاولیا، لسان‌الغیب، لسان‌العرفا و ترجمان الاسرار از القاب ایشان می باشد. خواجه حافظ شیرازی شاعر بزرگ قرن هشتم بود. بیشتر اشعار حافظ در قالب غزل سروده شدند و در میان جهانیان به غزلیات حافظ شناخته می شوند.

 

دیوان حافظ خواجه حافظ شیرازی تاکنوندر اشکال مختلف و به زبان های مختلف در سراسر جهان به چاپ رسیده است.

همچنین ببینید : فال روزانهفال عطسهاشعار حافظ


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین