طرز تهیه کباب لندنی

یکی از غذاهای پر استفاده در رستوران‌ها کباب است که البته در خانه هم محبوبیت خاص خودش را دارد، مخصوصاً خانواده‌هایی که برنامه‌ریزی می کنند اواخر هفته به پارک جنگلی و جاهای تفریحی بروند هم اکثر اوقات برای غذای آن روز کباب را در نظر می گیرند. و اما آموزش آشپزی امروز طرز تهیه کباب لندنی است که قصد داریم نوع دیگری از کباب بسیار تازه و خوشمزه را آموزش دهیم.

 

;FHF GKNKD,کباب لندنی,گریل کباب,کباب گریل,استیک آبدار,طرز تهیه کباب لندنی

 

طرز تهیه کباب لندنی

نام این کباب، کباب لندنی است که با گوشت فیله و یا راسته گوساله می‌توانید آن را تهیه کنید. با توجه به این‌که لازمه درست کردن کباب بلد بودن فوت‌وفن های حرفه ای آن است توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید یک کباب حرفه‌ای داشته باشید تا انتهای پست همراه ما باشید.

 

مواد لازم طرز تهیه کباب لندنی
گوشت فیله / راسته گوساله۱ و نیم کیلوگرم
سیر خرد شده۱ حبه
سس سویا۳ قاشق غذا خوری
روغن نباتی۱ قاشق غذا خوری
نمک و فلفل سیاهبه میزان لازم
سس گوجه فرنگی۱ قاشق غذا خوری
آویشننصف قاشق چای خوری

 

۱) برای این‌که یک کباب لندنی بسیار خوشمزه داشته باشید در اولین مرحله از تهیه این کباب باید به سراغ گوشت بروید و گوشت را به ابعادی تقریباً دو الی سه سانتیمتری برش دهید. بعد از این کار باید گوشت را به خوبی بشویید و صبر کنید تا خشک شوند و سپس آن را کناری بگذارید.

 

۲) حالا ظرف متوسطی را آماده کرده و در آن موارد: سیر، نمک، سس گوجه فرنگی، آویشن، فلفل سیاه، روغن نباتی و سس سویا بریزید. دقت کنید که سیر باید از قبل خرد شده باشد، گوجه هم همینطور. سپس تمامی مواد را با یکدیگر ترکیب نمایید. بعد از خشک شدن گوشت باید سیر را به هر دو طرف گوشت مالش داده تا کاملاً سیر به خورد گوشت برود.

 

۳) بعد از آماده کردن گوشت با مواد، باید گوشت آماده شده را در فویل آلومینیومی بگذارید و به مدت پنج ساعت آن را در یخچال نگهداری کنید. دقت کنید که در این مدت در یخچال را باز نکنید و یا کمتر باز کنید. بعد از اتمام این مدت گریل را روشن کنید و روی حرارت بالا قرار دهید، سپس گوشت را از یخچال درآورده و در گریل بگذارید.

 

۴) به مدت چهار تا شش دقیقه هر دو طرف گوشت را بپزید بعد از این‌که حس کردید که دو طرف گوشت کاملاً پخته شده است کباب لندنی ما کاملاً حاضر آمده است. این کباب را می‌توانید با موارد دلخواه خود تزئین کرده و میل کنید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین