طرز تهیه پیتزا مخلوط

پیتزا مخلوط, pitza makhloot ,طرز تهیه پیتزا مخلوط,دستور پخت پیتزا مخلوط, \djch log,x

پیتزا مخلوط محبوب ترین نوع پیتزا است که تقریبا هیچ محدودیتی در مواد آن وجود ندارد و می توانید نسبت به ذائقه خود موادی را اضافه و مواد دیگری را حذف کنید. در این دستور ما بهترین روش تهیه پیتزا مخلوط را برای شما اماده کرده ایم. مواد اصلی پیتزا مخلوط عبارتند از نان پیتزا ، قارچ ، کالباس ، سس کچاپ و پنیر پیتزا. با مواد لازم ذکر شده در این آموزش آشپزی می توانید برای ۲ نفر پیتزا مخلوط تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه پیتزا مخلوط در ادامه با همدوره همراه باشید.

آموزش تهیه خمیر پیتزا خانگی
مواد لازم پیتزا مخلوط
کالباس۲۰۰ گرم
گوشت چرخ کرده۲۰۰ گرم
فلفل دلمه ای۱ عدد
قارچ۲۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
رب گوجه فرنگی۲ قاشق غذاخوری
ذرت۱ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزابه میزان کافی
زیتونبه میزان کافی
آویشنبه میزان کافی

دستور پخت و طرز تهیه

ابتدا پیاز را به صورت نگینی خرد می کنیم و با مقداری روغن تفت می دهیم تا پیاز نرم شود سپس گوشت چرخ کرده را اضافه می کنیم و تفت دادن را ادامه می دهیم تا رنگ گوشت تغییر کند سپس آویشن را به همراه نمک و فلفل سیاه به مواد اضافه می کنیم.

مواد را با حرارت بسیار ملایم تفت می دهیم تا گوشت پخته شود ، سپس از روی حرارت بر می داریم و کنار می گذاریم. در این مرحله کالباس را به صورت مکعبی ریز خرد می کنیم ، قارچ ها را به صورت حلقه ای با دقت خرد می کنیم.

فلفل دلمه ای را هم به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. چند عدد زیتون را هم به صورت حلقه ای خرد می کنیم. پس از آماده کردن خمیر پیتزا آنرا در ظرف مخصوص قرار می دهیم. رب گوجه فرنگی را با مقداری روغن تفت می دهیم.

پس از اینکه رب گوجه فرنگی خوب سرخ شد آنرا روی نان پیتزا می ریزیم و با پشت قاشق روی نان پیتزا پخشش می کنیم. مقداری پنیر پیتزا روی رب گوجه فرنگی پخش می کنیم و پس از آن کالباس را به همراه گوشت چرخ کرده روی پیتزا می ریزیم.

در مرحله بعد قارچ را به همراه فلفل دلمه ای و ذرت روی پیتزا می ریزیم و در مرحله پایانی مقداری پنیر پیتز روی مواد می ریزیم. روی پنیر پیتزا مقداری زیتون ، فلفل دلمه ای ، قارچ و ذرت برای زیبایی روی پیتزا می ریزیم.

فر را باید از قبل روی درجه ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کنیم تا گرم شود. پس از اینکه مواد پیتزا آماده شد آن را به مدت ۲۰ دقیقه داخل فر قرار می دهیم تا رنگ پنیر طلایی شود. سپس پیتزا را به ۸ قسمت تقسیم می کنیم و با سس کچاپ سرو می کنیم.

پیتزا مخلوط,طرز تهیه پیتزا مخلوط,دستور پخت پیتزا مخلوط


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین