طرز تهیه اسنک مرغ

طرز تهیه اسنک مرغ,طرز تهیه اسنک,اسنک مرغ,hsk; lvy,chicken club,club morgh,ساندویچ کلاب مرغ,اسنک مرغ و قارچ

طرز تهیه اسنک مرغ

اسنک یکی از غذاهایی است که برای درست کردن آن به زمان زیادی احتیاج نیست. با توجه به اینکه باید برای غذا خوردن نیز تنوع ایجاد کرد، چقدر خوب است که در هفته یک بار به غذاهای اینچنینی اختصاص داده شود. طرز تهیه اسنک مرغ ، این غذای خوشمزه که با گوشت مرغ و ساندویچ ساز تهیه می شود می تواند غذای محبوبی برای افراد خانواده باشد مخصوصا کودکان. مواد لازم در جدول زیر مناسب برای ۴ الی ۵ نفر خواهد بود. با آموزش آشپزی امروز نیز ما را همراهی کنید.

مواد لازم طرز تهیه اسنک مرغ
پیاز۱ عدد
قارچ۴۰۰ گرم
فیله مرغ۸ عدد
فلفل دلمه ای۲ عدد
نان تست۱۲ عدد
پنیر پیتزابه اندازه کافی
نمکبه اندازه کافی
فلفل سیاهبه مقدار لازم

دستور و روش تهیه

به سراغ پاک کردن فیله های مرغ بروید. بعد از شستشو و تمیز کردن آنها را در صافی قرار دهید تا آبی اضافی آنها خارج شود. بعد از خشک شدن، اقدام به خرد کردن فیله ها کنید. بهتر است به اندازه دو بند انگشت خرد کنید. قطر آنها نیز نازک باشد.

 

حال به سراغ فلفل دلمه ای رفته و داخل آنها را خالی کرده و بعد به روش نگینی خردشان کنید. سپس آن را در بشقابی بریزید. بعد از آن قارچ ها را تمیز کنید. می توانید این کار را با استفاده از یک دستمال نمدار انجام دهید و به سرعت نیز آبکشی نمایید.

 

بعد از آن قارچ ها را به صورت حلقه ای برش زده و در بشقابی بگذارید. به سراغ خرد کردن پیازها بروید. این کار را بصورت درشت انجام دهید سپس رنده کنید. حال کاسه ای نسبتاً بزرگ آورده و فیله های خرد شده مرغ را به همراه پیاز رنده شده درون آن بریزید.

 

به مقدار دلخواه نیز، نمک و فلفل اضافه نمایید. سپس پیاز و فیله ها را به خوبی بهم زده تا نمک و فلفل به خوردشان بروند. حال باید به مدت یک ربع به مواد استراحت دهید.

 

همین که فیله ها طعم دار شد، در تابه ای مقداری روغن ریخته و روی شعله گاز قرار دهید. سپس فیله ها را در تابه ریخته و تفت دهید تا رنگشان تغییر کند.

 

فیله ها همین که کمی آب افتادند مقدار کمی دیگر اگه نیاز به نمک داشت اضافه کنید. سپس تابه را از روی شعله بردارید. حالا ساندویچ ساز را آماده کنید. با استفاده از یک قلم مو کف و روی آن را چرب کرده و نان تست را روی آن بگذارید.

 

سپس کمی از مرغ های طلایی رنگ شده، قارچ و فلفل دلمه ای را روی آن بگذارید. در آخر نیز روی مواد پنیز پیتزا ریخته و یکی نان تست دیگر نیز روی آن قرار دهید.

 

حال درب ساندویچ ساز را گذاشته و اجازه دهید تا اسنک ما آماده شود. احتمالاً ۳ تا ۵ دقیقه کفایت می کند. زمانی که اسنک آماده شد آن را از ساندویچ ساز بیرون آورده و با هر نوع سس که علاقه دارید میل کنید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین