بیوگرافی ریما رامین فر

ریما رامین فر , زندگینامه ریما رامین فر , بیوگرافی ریما رامین فر , اینستاگرام ریما رامین فر

معرفی کوتاه ریما رامین فر
نام اصلیریما
نام خانوادگیرامین فر
تاریخ تولد۱۳۴۹/۱/۵
محل تولدتهران
تحصیلاتکارگردانی تئاتر

Rima Raminfar , ریما رامین فر و پسرش آیین , امیر جعفری همسر ریما رامین فر

ریما رامین فر به همراه پسر و شوهرش

بیوگرافی و زندگینامه

ریما رامین فر متولد پنجم فروردین ماه ۱۳۴۹ در شهر تهران است. در سال ۱۳۶۷ موفق به دریافت دیپلم شد و در همان سال در رشته گرافیک قبول شد اما بعد از مدتی تصمیم گرفت برای تحصیل به اروپا مهاجرت کند و برای همین رشته گرافیک را نیمه کاره رها کرد و به آلمان رفت.

حدود ۴ سال در کشور آلمان زندگی کرد و وارد دانشگاه شد اما به دلایلی از تحصیل در آلمان انصراف داد و به ایران بازگشت. زمانی که برگشت مهلت ثبت نام در آزمون دولتی گذشته بود و یک فرصت ۱۰ روزه برای شرکت در آزمون دانشگاه آزاد وجود داشت.

در دانشگاه آزاد به تحصیل در رشته نمایش پرداخت و همزمان با تحصیل کار تئاتر را هم شروع کرد. ضمن اینکه در آن زمان یک نمایشنامه هم به نام ( پس فردا ) نوشت که در جشنواره تئاتر فجر جایزه سوم نمایشنامه نویسی را دریافت کرد.

جالب است بدانید او در سریال بدون شرح هم به عنوان نویسنده فعالیت می کرد و اولین کار تلویزیونی اش که به عنوان بازیگر حضور داشت سریال من یک مستاجرم بود که باعث شد به شهرت برسد. اولین حضور او در سینما با فیلم نان ، عشق ،موتور ۱۰۰۰ در سال ۱۳۸۰ بود.

خیلی ها معتقد هستند یکی از مهمترین عواملی که باعث درخشش ریما رامین فر شد بازی او در سریال های سیروس مقدم و همکاری با عوامل سریال پایتخت است. بازی او به عنوان هما همسر نقی ( محسن تنابنده ) در سریال های پایتخت برای همیشه ماندگار شد.

vdlh vhldk tv , ریما رامین فر و پدرش , ابوالحسن رامین فر پدر ریما رامین فر

ریما رامین فر در کنار پدرش

شایعه طلاق

مدتی قبل شایعه ای راه افتاد که امیر جعفری و ریما رامین فر از هم جدا شده اند. کلی هم به این شایعه آب و تاب داده شده بود تا باور پذیر تر شود. متن شایعه به این صورت بود : ( متاسفانه رابطه یک زوج هنرمند دیگر هم به پایان رسید.

این زوج که از آغاز زندگی مشترک شان بیش از ۱۰ سال می گذرد با اینکه یک فرزند پسر دارند ترجیح دادند به صورت جداگانه زندگی کنند. این زوج با کارگردان های بزرگی فعالیت کرده اند و در سریال های خاطره انگیزی بازی کرده اند. )

البته این زوج مانند خیلی از هنرمندان دیگر که درگیر شایعات اینچنینی می شوند به این شایعه واکنشی نشان ندادند و بعدها حضور مشترک شان در محافل هنری از جمله جشنواره فیلم فجر نشان داد این شایعه کاملا کذب است.

همچنین ببینید : فاطمه گودرزیمحسن تنابندهنسرین مقانلو


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین