طرز تهیه سوپ پیاز

طرز تهیه سوپ پیاز,xvc jidi s, dhc,onion soup,سوپ پیاز

طرز تهیه سوپ پیاز

سوپ از پیش غذاهای بسیار خوشمزه ای است که معمولاً در خانه و رستوران ها سرو می شود. در فصل بهار که پیاز فروان یافت می شود آن هم از هر نوعش، توصیه می کنیم که سوپ پیاز تهیه و میل کنید. ما در این آموزش می خواهیم طرز تهیه سوپ پیاز را برایتان آموزش دهیم. اگر تا به حال این مدل از سوپ را استفاده نکرده اید تا انتهای این آموزش ما را همراهی کنید.

مواد لازم طرز تهیه سوپ پیاز
روغن زیتون۱ ق غذاخوری
پیاز ( پوست گرفته شده )۴۵۰ گرم
سیر۲ حبه
شکرنصف ق چای خوری
عصاره گوشت۲ عدد
نمکنصف ق چای خوری
فلفل سیاهبه میزان لازم
نان تست ( یا فرانسوی )۴ عدد
پنیر کم چرب ( رنده شده )۵۰ گرم

 

 

۱) ماهیتابه ای آماده کرده و در آن روغن ریخته و سپس به سراغ پیازهایی بروید که از قبل پوست گرفته اید. پیاز ها را حلقه حلقه کرده و به تابه اضافه کنید. شروع به تفت دادن مواد کنید. کمی بعد از تفت دادن پیاز، سیر را نیز که از قبل خرد کرده اید را به تابه بیفزائید.

 

۲) کمی بعد شکر را نیز به مواد درون تابه اضافه کنید. بگذارید تا مواد به مدت نیم ساعت با دمای کم بپزند. در واقع در حال کارامیلزه کردن پیاز هستیم. آب اضافه نکنید چرا که نیازی نیست! بعد از گذشت نیم ساعت عصاره گوشت را اضافه کنید. سعی کنید مواد را به خوبی با هم ترکیب نمایید.

 

۳) حال وقت آن است که ۹۰۰ سی سی آب به تابه بیفزائید. بعد از اینکه آب به جوش آمد، با دمای کم صبر کنید تا پخته شود. حال به سراغ گریل رفته و آن را روشن کنید. ( می توانید از قبل گریل را انجام دهید )

 

۴) چند کاسه برداشته و سوپ را درون هر کدام ریخته و نان ها را نیز بر روی آن قرار دهید. بر روی هر نان نیز کمی از پنیر رنده شده ریخته و صبر کنید تا هر ظرف به طور جداگانه حدود ۲ دقیقه در گریل بمانند تا پنیرها آب شوند.

 

۵) در آخر نیز می توانید بعد از آماده شدن سوپ پیاز، نخود سبز یا باقلا را در کنار پیاز مورد استفاده قرار دهید. سوپ پیاز ما کاملاً آماده شده که می توانید آن را هر وقت که بخواهید سرو کنید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین