شیرینی مخصوص شب عید ۱۳۹۹

 

  1. قطاب خانگی

    حالا که کرونا به جان‌مان افتاده و تمام خریدهای قبل سال جدید و عید را متوقف کرده است، بهتر است شیرینی‌های عید را خودمان در خانه درست کنیم.

    حالا که کرونا به جان‌مان افتاده و تمام خریدهای قبل سال جدید و عید را متوقف کرده است، بهتر است شیرینی‌های عید را خودمان در خانه درست کنیم. هرچند بازار کسب و کارها حسابی خراب شده و ممکن است ضرر سنگینی را بدهند اما به هر حال رعایت موارد بهداشتی اقتضا می‌کند که تا می‌توانیم و امکان دارد از خریدهای غیرضروری بپرهیزیم و در خانه دست به کار شویم. قطاب هم یکی از این شیرینی‌هاست که با گذاشتن کمی وقت می‌توانیم آن را درست کنیم.

  2. شیرینی ناپلئونی


    شاید شما هم دوست داشته باشید که شیرینی عیدتان را خودتان بپزید. تجربه‌ی پخت شیرینی مانند دیگر آشپزی‌ها، لذت بخش و دوست داشتنی است.
    شیرینی ناپلئونی شیرینی است که هیچ ذائقه ای نمی تواند آن را رد کند. در زبان فرانسوی به معنای هزار برگ، نوعی پای یا شیرینی سه لایه با منشأ و تاریخچه فرانسوی است.
    برای شب عید نوروز شیرینی ناپلئونی می تواند انتخاب خوشمزه ای باشد.

  3. پای سیب

    در بین کیک‌ها، کیک پای سیب از آنهایی است که طرفداران فراوان و طعمی به یاد ماندنی دارد. این کیک را می‌توانیم برای مهمانان عید هم حاضر کنیم و با چای یا دیگر نوشیدنی‌های گرم سرو کنیم.
    پای سیب انتخابی آسان و خوشمزه برای مهمانان نوروزی شما است.

  4. کوکی شکلاتی

    اگر خود و خانواده‌تان خیلی کوکی‌ دوست دارید بهتر است یک‌بار این طعم خوشمزه را در آشپزخانه خود خلق کنید. می‌توانیم کوکی را در کنار یک فنجان چای داغ یا شیر برای برطرف کردن خستگی‌های شب عید برای خود سرو کنیم.
    کوکی شکلانی از آن شیرینی هایی است که کوچک و بزرگ به آن علاقه دارند.شما می توانید برای مهمانان خود نیز کوکی شکلاتی ترد بپزید.

  5.  شیرینی نخود چی

    یکی دیگر از شیرینی های اصیل ایرانی که طرفداران بسیاری دارد خصوصا در شب های عید نوروز شیرینی نخود چی است. بشقاب شیرینی نخود چی را مهمانان
    تمام شده به آشپزخانه می فرستند. شیرینی نخود چی کوچک، سبک و خوشمزه که شما می توانید در خانه با کمک سایت همدوره آن را برای شب عید نوروز بپزید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین