بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار , بیوگرافی بهاره کیان افشار , زندگینامه بهاره کیان افشار , اینستاگرام بهاره کیان افشار

معرفی کوتاه بهاره کیان افشار
نام اصلیبهاره
نام خانوادگیکیان افشار
تاریخ تولد۱۳۶۲/۲/۱۲
محل تولدتهران
تحصیلاتمهندس نرم افزار

Bahareh Kian Afshar,کودکی بهاره کیان افشار,بچگی بهاره کیان افشار

عکس کودکی بهاره کیان افشار

بیوگرافی و زندگینامه

بهاره کیان افشار متولد دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۲ در شهر تهران است. تحصیلاتش را در رشته مهندسی کامپیوتر به پایان رسانده است. به گفته خودش خانوادگی به شدت اهل سفر هستند و خودش لذت های زندگی اش را تئاتر و سفر می داند.

از کودکی به بازیگری علاقمند بوده است و در دوره ابتدایی به گروه تئاتر مدرسه ملحق می شود. بعدها با جدیت بیشتری به دنبال علاقه خود می رود و به اتفاق خانواده به تماشای تئاتر های مختلف می رود که در همین تئاتر دیدن ها علاقه اش برای بازیگر بیشتر می شود.

بعد از دیدن تئاتر دندون طلا به کارگردانی داود میرباقری و تئاتر دایره گچی به کارگردانی استاد حمید سمندریان بازیگری تئاتر برایش تبدیل به یک رویا می شود. البته در دوران نوجوانی خانواده بهاره کیان افشار با حضور او در عرصه تئاتر مخالف بوده اند.

و همین مخالفت ها به دلیلی اینکه او در دوره نوجوانی بود باعث شد که عطش بیشتری برای بازی در تئاتر داشته باشد. برای راضی کردن خانواده اش وقت زیادی می گذارد و بالاخره موفق می شود رضایت خانواده را برای شروع فعالیت هنری در زمینه تئاتر به دست آورد.

البته در حال حاضر خانواده اش از مخالف به حامی او تبدیل شده اند و شدیدا پیگیر کارهای او هستند. بهاره کیان افشار در مصاحبه ای در مورد این موضوع گفته است که من فکر می کنم انسان اگر اراده کند می تواند سرنوشتش را به نفع آرزوهایش تغییر دهد.

بازیگری حرفه ای را با بازی در سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاءالدین در تلویزیون تجربه کرد. اولین حضورش در سینما را با بازی در فیلم گناهکاران در کنار بازیگرانی مثل رامبد جوان و همایون ارشادی به کارگردانی فرامرز قریبیان تجربه کرد.

fihvi ;dhk htahv,بهاره کیان افشار و پدرش,شغل پدر بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در کنار پدرش

شغل اول و دوم

بهاره کیان افشار بازیگری را شغل اول خود نمی داند. او در مصاحبه ای گفته است : در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کرده ام و به این دلیل که بیشتر دوستان نزدیکم معمار هستند با یکی ، دو نفر از این دوستان شرکت کارهای اجرایی ، ساخت و سار و طراحی دکوراسیون داخلی داشتیم.

گروه خیلی فعالی بودیم تا اینکه دوستانم فعلا از ایران رفتند. در حال حاضر به غیر از بازیگری شغل دیگری نیز دارم. البته هیچ وقت از وجهه بازیگری ام برای تبلیغ شغل دیگرم استفاده نکرده ام و حتی خیلی ها نمی دانند که کار دیگری انجام می دهم.

همچنین ببینید : بهاره رهنما • ساره بیات


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین