بیوگرافی هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی,بیوگرافی هنگامه قاضیانی,زندگینامه هنگامه قاضیانی,اینستاگرام هنگامه قاضیانی

معرفی کوتاه هنگامه قاضیانی
نام اصلیهنگامه
نام خانوادگیقاضیانی
تاریخ تولد۱۳۴۹/۲/۳۰
محل تولدمشهد
تحصیلاترشته فلسفه

Hengameh Ghaziani,کودکی هنگامه قاضیانی,جوانی هنگامه قاضیانی

عکس کودکی هنگامه قاضیانی

بیوگرافی و زندگینامه

هنگامه قاضیانی متولد سی ام اردیبهشت ماه ۱۳۴۹ در شهر مقدس مشهد است. او به جز بازیگری در زمینه ترجمه و خوانندگی نیز فعالیت دارد. او تحصیلاتش را در رشته جغرافیای انسانی و اقتصادی تا مقطع لیسانس در دانشگاه آزاد به پایان رسانده است.

نکته جالب در بیوگرافی هنگامه قاضیانی این است که او مدرک فوق لیسانسش را در رشته فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو آمریکا گرفته است. فعالیت هنری اش را در سن ۳۰ سالگی با بازی در فیلم سایه روشن آغاز کرد.

دلیل اینکه در سن ۳۰ سالگی به سمت بازیگری رفته است این است که به توصیه خانواده پدری اش که دوست داشتند دیرتر کار هنری را شروع کند عمل کرده است وگرنه خودش قبل از رفتن به امریکا در سن ۲۲ سالگی مایل بوده که وارد عرصه هنر شود.

مریلا زارعی,بیوگرافی مریلا زارعی,زندگینامه مریلا زارعی

ik'hli rhqdhkd,هنگامه قاضیانی و پسرش اشکان,همسر سابق و طلاق هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی در کنار پسرش اشکان

جزئیات ازدواج و طلاق

هنگامه قاضیانی در سن پایین ازدواج کرده است و اطلاعات زیادی در مورد آشنایی با همسرش وجود ندارد. او زمانی که ۱۹ ساله بوده است تنها فرزندش ( اشکان ) را به دنیا می آورد و پس از ۵ سال زمانی که پسرش ۵ ساله بوده طلاق می گیرد.

او در مورد طلاقش در مصاحبه ای گفته است که : من یک زن ۲۴ ساله بودم که یک بچه ۵ ساله داشت و در آن زمان کلی از آرزوهایم خراب شده بود البته این شکست برای من یک فرصت بزرگ هم به حساب می آمد.

این موضوع که می خواستم در آن زمان بعد از طلاق هم زن باشم و هم مرد برایم خیلی سخت بود و در زمانی که بخواهی هم مرد و هم زن باشی باعث می شود شخصیت انسان دچار تکرار شود و برای من این اتفاق خیلی سخت و تلخ بود.

حالا پس از مدت ها که پسرش بزرگ شده است خودش در مورد رابطه اش با اشکان می گوید به دلیل اینکه هیچ دروغی بین من و پسرم وجود ندارد رابطه ما رابطه درستی است. ممکن است برخی مواقع به خاطر گفتن حقیقت رنج بکشیم ولی مهم این است که دروغ نمی گوییم.

رابطه من و اشکان همیشه مثل یک مادر و فرزند نبوده است. بعضی وقت ها مادرش هستم ، گاهی وقت ها به عنوان خواهرش بوده ام و خیلی مواقع هم پیش آمده است که به عنوان دوست صمیمی اش بوده ام . به نظرم اشکان هم نسبت من همین حس را دارد.

نسرین مقانلو,بیوگرافی نسرین مقانلو,زندگینامه نسرین مقانلو


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین