بیوگرافی آشا محرابی

آشا محرابی,بیوگرافی آشا محرابی,زندگینامه آشا محرابی,اینستاگرام آشا محرابی

معرفی کوتاه آشا محرابی
نام اصلیآشا
نام خانوادگیمحرابی
تاریخ تولد۱۳۵۲/۵/۳۱
محل تولدتهران
تحصیلاترشته فیلم سازی

Asha Mehrabi,آشا محرابی و همسرش,شایعه طلاق آشا محرابی,ازدواج آشا محرابی

بیوگرافی و زندگینامه

آشا محرابی متولد سی و یکم مرداد ماه ۱۳۵۲ در شهر تهران است. تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی در رشته مترجمی زیان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد را در رشته روابط بین الملل به پایان رسانده است. ضمن اینکه وی فارغ التحصیل رشته فیلم سازی از کانادا نیز می باشد.

آشا محرابی فرزند اسماعیل محرابی بازیگر سینما و تلویزیون است. در  دوره ای که در دانشگاه تحصیل می کرد همزمان به کلاس های استاد حمید سمندریان رفت و دوره های بازیگری و کارگردانی را با موفقیت در این کلاس ها گذراند.

اولین حضور هنری اش در ۱۳ سالگی بود که در سریال آیینه همبازی پدرش بود. او به غیر از بازیگری سینما و تلویزیون در عرصه دوبله ، رادیو و تئاتر هم فعال بوده است و بازیگری حرفه ای را هم در سال ۱۳۷۷ با تئاتر آغاز کرده است.

عکس آزاده نامداری,بیوگرافی آزاده نامداری,خانواده آزاده نامداری,آزاده نامداری

Hah lpvhfd,عکس نوجوانی آشا محرابی,اسماعیل محرابی آشا محرابی,شایعه فریدون محرابی برادر آشا محرابی

آشا محرابی در کودکی در کنار پدرش اسماعیل محرابی

جدا شدن پدرش

آشا محرابی در مصاحبه ای گفته بود که با پدرم قرار گذاشته بودیم که من درسم را بخوانم و بعد از پایان درسم به من کمک کند تا وارد عرصه بازیگری شوم. این موضوع یک قرارداد معنوی بین من و پدرم بود که من خیلی زیاد رویش حساب باز کرده بودم.

اما زمانی که نوجوان بودم پدرم از ما جدا شد و ترجیح داد زندگی تازه ای را تجربه کند. به همین دلیل قرار ما به هم خورد و تا زمانی که در یک تئاتر بازی می کردم و او برای تماشا آمده بود از او هیچ خبری نداشتم. زمانی که مرا دید خیلی تعجب کرد و گفت نمی دانستم بازیگر شده ای !

زمانی که او رفت هر برنامه ریزی برای آینده ام کرده بودم به هم خورد. اصلا همین که در رشته ای غیر هنری کنکور دادم دلیلش قراری بود که با پدرم داشتم که در نهایت بعد از رفتن او منتفی شد و تمام موقعیت هایی که در بازیگری به دست آوردم تلاش شخصی خودم بود.

عکس شبنم قلی خانی,بیوگرافی شبنم قلی خانی,خانواده شبنم قلی خانی,شبنم قلی خانی


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین