بیوگرافی نگار عابدی

نگار عابدی,بیوگرافی نگار عابدی,زندگینامه نگار عابدی

معرفی کوتاه نگار عابدی
نام اصلینگار
نام خانوادگیعابدی
تاریخ تولد۱۳۴۹/۱۱/۱۸
محل تولداهواز
تحصیلاترشته تئاتر

Negar Abedi,خانواده نگار عابدی,پدر و مادر نگار عابدی

نگار عابدی در کنار پدر ، مادر و دخترش

بیوگرافی و زندگینامه

نگار عابدی متولد هجدهم بهمن ماه ۱۳۴۹ در شهر اهواز است. تحصیلاتش را در رشته تئاتر در دانشکده هنر و معماری به پایان رسانده است. نکته جالب در بیوگرافی نگار عابدی این است که او در اوایل ورودش به دانشگاه در رشته زبان انگلیسی تحصیل می کرده است.

پس از دیدن آگهی های کلاس بازیگری در یکی از مجلات و ثبت نام در آن کلاس مسیر زندگی اش تغییر می کند و به سمت بازیگری گرایش پیدا می کند. جالبت است بدانید اساتید کلاسی که شرکت بوده مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان بوده اند.

فعالیت اصلی او در زمینه تئاتر است و نمایش های زیادی بازی کرده است. ورودش به عرصه سینما در سال ۱۳۸۷ با فیلم مانا آغاز شده است. در سال ۱۳۹۲ با بازی در سریال دودکش به کارگردانی محمدحسین لطیفی به شهرت رسید.

با اینکه مادرش نقاش و طراح لباس بوده است ولی برای خانواده اش قابل باور نبوده است که وی به سمت بازیگری برود ، زیرا جو حاکم بر خانواده و فامیل شان به صورتی بوده است که همه دنبال تحصیلات بالا و اکثرا در رشته هایی مانند مهندسی ، پزشکی و معلمی تحصیل کرده اند.

عکس نگار جواهریان,بیوگرافی نگار جواهریان,خانواده نگار جواهریان,نگار جواهریان

k'hv uhfnd,نگار عابدی و دخترش,اما هاشمی دختر نگار عابدی

نگار عابدی و دخترش اِما

جدایی و طلاق

از نحوه آشنایی و ازدواج نگار عابدی و هدایت هاشمی اطلاعات خیلی زیادی در دسترس نیست. اما به علت اینکه جدایی شان بعد از شهرت بود سر و صدای زیادی کرد. نگار عابدی از معدود بازیگرانی بود که موضوع طلاقش را پنهان نکرد.

او به طور سربسته اشاره کرد که گاهی به دلایلی افراد در زندگی شان تصمیم می گیرند که مسیرهایی جدا از هم را انتخاب کنند. به نظر نگار عابدی باید به این تصمیم احترام گذاشت. او در مصاحبه با مجله زندگی ایده آل در مورد جدایی اش توضیحاتی داد.

او گفت قبل از اینکه دخترم به دبستان برود من و همسر سابقم حس کردیم که باید مسیر زندگی مان را جدا کنیم و به همین دلیل مدتی را به اتفاق دخترم به منزل پدری ام رفتم تا مراحل مربوط به جدایی و طلاق طی شد.

در حال حاضر او به همراه دخترش اِما در خانه پدر و مادرش زندگی می کند. او دلیل اینکه به منزل پدری اش رفته را اول آرامش دخترش می داند و بعد از آن به خاطر اینکه به ثبات مالی بیشتری برسد تا بتواند با دخترش زندگی دونفره شان را شروع کنند.

عکس نگار فروزنده,بیوگرافی نگار فروزنده,خانواده نگار فروزنده,نگار فروزنده

نگار عابدی,هدایت هاشمی همسر سابق نگار عابدی,شوهر نگار عابدی

نگار عابدی و همسر سابقش هدایت هاشمی

شایعه ازدواج با محمد نادری

چندی قبل شایعه ای در فضای مجازی در مورد ازدواج مجدد نگار عابدی با محمد نادری پخش شد. هیچ کدام از این بازیگران به شایعه اهمیت ندادند و واکنشی انجام ندادند. این شایعه از آنجا شروع شد که یک یا دو عکس مشترک از این دو بازیگر منتشر شد.

نگار عابدی مدتی است که از همسر سابقش هدایت هاشمی جدا شده است و همین موضوع باعث شد این شایعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد. چند وقت پیش هم شایعه ازدواج محمد نادری با پرستو صالحی منتشر شد که آن هم تنها یک شوخی بین دو همکار بود.

عکس نگار عابدی,بیوگرافی نگار عابدی,خانواده نگار عابدی,نگار عابدی


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین