طرز تهیه املت کالباس

طرز تهیه املت کالباس,املت کالباس,طرز تهیه املت,املت,omelet,hlgj ;hgfhs,sausage omelet

طرز تهیه املت کالباس

املت یکی از غذاهای ساده است که هر وقت، زمان کافی برای تهیه غذاهای آنچنانی نداشته باشید، به سراغ درست کردن آن می رویم. املت را می توان در انواع و اقسام مختلف تهیه کرد. خوبی درست کردن املت آن است که بیشتر افراد آن را دوست دارند و کمتر دیده می شود که به طرز تهیه املت ایرادی گرفته شود. در این آموزش آشپزی تصمیم گرفته ایم تا طرز تهیه املت کالباس را آموزش دهیم.

 

ساندویچ کالباس که از طرفداران زیادی برخوردار است، املت آن نیز بسیار خوشمزه می شود و توصیه می کنیم که اگر تا به الان این غذای حاضری را امتحان نکرده اید، همین الان تهیه آن را تدارک ببینید.

مواد لازم طرز تهیه املت کالباس
تخم مرغ۳ عدد
شیر۳۰ میلی لیتر
پنیر پیتزا۶۰ گرم
کرهبه مقدار لازم
کالباس۵۰ گرم
موسیربه مقدار دلخواه
نمکبه مقدار دلخواه
فلفلبه مقدار دلخواه

دستور و روش تهیه

برای تهیه املت کالباس، ابتدا می بایست تخم مرغ را شکسته و سفیده را از زرده‌ی آن جدا کنید. ظرف مناسبی تهیه کرده و زرده تخم مرغ را در آن بریزید. سپس کمی به آن فلفل و نمک بزنید. حال ظرف دیگری آماده کنید و سفیده تخم مرغ را به خوبی بهم زده تا پف کند.

 

بعد از پفی شدن سفیده تخم مرغ، آن را به ترکیب زرده تخم مرغ و نمک و فلفل بیفزائید. در مرحله بعدی نیز موسیر، پنیر پیتزا و کالباس را به ظرف اول اضافه نمایید.

 

حال به سراغ ظرف دیگری رفته و کف آن را مقداری چرب نمایید. مواد املت کالباس را که آماده کرده اید را به ظرف منتقل کنید و ظرف را درون مایکروفر قرار دهید.

 

اجازه دهید تا به مدت ۵ دقیقه املت کالباس حاضر شود. بعد از پخته شدن املت آن را از دستگاه خارج کنید. بعد از در آوردن املت را تا کنید و نیمه ای از املت را روی نیمه دیگر بگذارید.

 

سپس املت تهیه شده را با موادی که دوست دارید، مانند: سبزیجات و … تزئین کنید. املت کالباس خوشمزه ما آماده است که می توانید آن را با نان سرو کنید.

 

انواع کالباس

کالباس پخته شده : این نوع از گوشت کاملاً تازه درست می شود و نیز کاملاً پخته خواهند شد. در یخچال باید نگهداری شود.

 

کالباس دودی شده : این نوع از کالباس بعد از آنکه پخته می شود، دودی خواهد شد. هم به صورت سرد و هم به صورت گرم مصرف می شود. نگهداری در یخچال.

 

کالباس خام : قبل از آن که مصرف شود می بایست کاملاً پخته شوند.

 

کالباس مخصوص گیاهخواران : این نوع از کالباس از سویا، مغزها، سبزیجات و پروتئین ها درست می شوند.

 

کالباس تخمیر شده: طعم آن ترش است. بوسیله‌ی تخمیر میکروبی شکر موجود در کالباس تهیه می شود.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین