بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی , عکس سام درخشانی , بیوگرافی سام درخشانی , خانواده سام درخشانی

معرفی کوتاه سام درخشانی
نام اصلیسام
نام خانوادگیدرخشانی
تاریخ تولد۱۳۵۴/۴/۳۱
محل تولدتهران
تحصیلاترشته علوم تجربی

Sam Derakhshani , سام درخشانی و همسرش , عسل امیرپور زن سام درخشانی

سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور

بیوگرافی و زندگینامه

سام درخشانی متولد سی و یکم تیر ماه ۱۳۵۳ در شهر تهران ( خیابان ولیعصر عج ) است. او یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد که شهریار نام دارد. تحصیلاتش با شغلش مرتبط نیست ، او تحصیلاتش را در رشته علوم تجربی به پایان رسانده است.

البته به خاطر علاقه به بازیگری مدتی در رشته تئاتر هم تحصیل کرده است که آنرا ناتمام گذاشته است. آموزش حرفه ای بازیگری را در کلاس های زنده یاد استاد حمید سمندریان فرا گرفته است. بازیگری را با مجموعه شب زدگان شروع کرد.

پس از بازی در چند سریال و فیلم سینمایی و به نمایش گذاشتن بازی های خوب جایگاه خود را در سینما و تلویزیون تثبیت کرد. نکته قابل توجه در مورد سام درخشانی اینست که او به صورت پله ای مشهور شد و مانند دیگر بازیگران یک شبه به شهرت نرسید.

سام درخشانی هم مانند بیشتر بازیگران مشهور که یا کافی شاپ دارند یا رستوران ، یک رستوران سنتی به نام خونه دارد. دوستان صمیمی او پژمان بازغی ، کامبیز دیرباز و پژمان جمشیدی هستند. البته پژمان جمشیدی به عنوان زوج هنری اش نیز محسوب می شود.

سام درخشانی چند سالی است که به جرگه متاهلین پیوسته است. او در تاریخ بیست و ششم خرداد ماه ۱۳۹۴ با عسل امیرپور ازدواج کرده است. ثمره این ازدواج دختریست به نام برکه درخشانی که در آذر ماه ۱۳۹۶ به دنیا امد.

shl nvoahkd , سام درخشانی و مادرش , خانواده سام درخشانی

سام درخشانی در کنار مادرش

آشنایی و ازدواج

در ابتدا سام درخشانی و عسل امیرپور در یکی مهمانی که توسط دوست مشترکشان برگزار شده بوده دعوت می شوند که در همین مهمانی با هم آشنا می شوند. پس از اینکه این آشنایی ادامه می کند به هم علاقمند می شوند.

در ادامه این آشنایی با هم رفت و آمدهای خانوادگی پیدا می کنند. سپس با شناخت کامل ازدواج می کنند. در ابتدا پدر و مادر عسل امیرپور کمی در مورد شغل سام درخشانی گارد داشته اند که با شناخت بیشتر این مشکل برطرف شده است.

سام درخشانی در مصاحبه ای اظهار کرده است که دوست نداشتم سنتی ازدواج کنم و خوشبختانه همینطور هم شد. دوست داشتم پس از شناخت کامل از همسر آینده ام و با علاقه ای که با آشنایی بیشتر بینمان به وجود می آید ازدواج کنم.

همچنین ببینید : پژمان بازغی • کامبیز دیربازنرگس محمدی


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین