بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی,بیوگرافی لیندا کیانی,زندگینامه لیندا کیانی

معرفی کوتاه لیندا کیانی
نام اصلیلیندا
نام خانوادگیکیانی
تاریخ تولد۱۳۵۹/۸/۲۳
محل تولدآبادان
تحصیلاتفلسفه

Linda Kiani,لیندا کیانی و مادرش,مادر لیندا کیانی

لیندا کیانی به همراه مادرش و آرام جعفری

بیوگرافی و زندگینامه

لیندا کیانی متولد بیست و سوم شهریور ماه ۱۳۵۹ در شهر آبادان است. خانواده لیندا کیانی از خانواده های پر جمعیت به شمار می آورد ؛ او یک خواهر و چهار برادر دارد. تحصیلاتش را تا مقطع فوق لیسانس در رشته فلسفه دانشگاه مفید ادامه داده است.

بعد از اتمام تحصیلاتش به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت به کلاس های آموزش بازیگری می رود که تحت نظارت آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا برگزار می شدند. اولین حضورش در تلویزیون با سریال گارد ساحلی در سال ۱۳۸۴ بود.

پس از آن در سال ۱۳۸۶ توسط محمدرضا شریفی نیا برای بازی در سریال ساعت شنی معرفی شد. در سال ۱۳۸۷ با بازی در سریال روز حسرت در کنار بازیگرانی همچون پوریا پورسرخ ، مهراوه شریفی نیا و … به شهرت رسید.

gdknh ;dhkd,لیندا کیانی و همسرش,ایمان حضرتی شوهر شایعه ای لیندا کیانی

لیندا کیانی و ایمان حضرتی

شایعه ازدواج

شایعه ازدواج لیندا کیانی و ایمان حضرتی تا جایی پیش رفت که دیگر همه باور کرده بودند که این دو با هم ازدواج کرده اند. در مدتی که این شایعه ایجاد شد هیچ یک از این هنرمندان واکنشی به آن نشان نداد تا اینکه لیندا کیانی در موردش صحبت کرد.

لیندا کیانی در مصاحبه ای در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ اعلام کرد من ازدواج نکرده ام و عکسی را که به عنوان تصویر من و همسرش منتشر کرده اند یک عکس معمولی است که در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی انداخته ام ، همین !

شانس بازیگر در کودکی

در ۹ سالگی یکبار شانس بازیگر شدن را به صورت اتفاقی به دست آورده است. روزی برای جشن تولدش دوستش آماده شده بوده که برنامه تغییر می کند و باید با مادرش به یک مهمانی دیگر بروند. اصرار زیادی می کند که همراه مادرش نرود.

اما فایده ای ندارد و در نهایت مجبور می شود همراه مادرش برود. از خانه که خارج می شوند یک گروه فیلمبرداری مشغول کار بوده اند که دنبال دختری همسن و سال لیندا کیانی بودند. برای همین سریعا با مادرش صحبت می کنند و آدرس و شماره منزلشان را می گیرند.

چند عکس هم از لیندا کیانی می گیرند و این موضوع باعث خوشحالی مادرش می شود اما به قول خودش قسمت نبود در آن زمان بازیگر شود و قبل از اینکه گروه با او تماس بگیرند آدرس منزلشان تغییر می کند و این شانس را از دست می دهد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین