بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی,بیوگرافی نیکی کریمی,زندگینامه نیکی کریمی

معرفی کوتاه نیکی کریمی
نام اصلینیکی
نام خانوادگیکریمی
تاریخ تولد۱۳۵۰/۸/۱۹
محل تولدتهران
تحصیلاتطراحی لباس

Niki Karimi,پدر و مادر نیکی کریمی,شغل پدر نیکی کریمی

پدر و مادر نیکی کریمی

بیوگرافی و زندگینامه

نیکی کریمی متولد نوزدهم آبان ماه ۱۳۵۰ در شهر تهران است. نکته جالب در بیوگرافی نیکی کریمی این است که از دوران دبستان تئاتر را شروع کرده است. حضور حرفه ای اش در سینما سال ۱۳۶۸ بود که در فیلم وسوسه بازی کرد.

البته با بازی در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ توانست به شهرت برسد. در سال ۱۳۷۱ برای ادامه تحصیل به کشور امریکا مهاجرت کرد و حدود ۱ سال در این کشور به تحصیل در رشته طراحی لباس پرداخت.

تمام خانواده نیکی کریمی در کشور انگلیس ساکن هستند و به همین دلیل او همیشه بین ایران و انگلیس در حرکت است. او تا به حال ازدواج نکرده است و به سوال هایی که در مورد ازدواجش باشد جواب مشخصی نمی دهد.

به گفته خودش به وسیله مطالعه کتاب به سینما علاقمند شده است و برای اینکه بتواند انسان ها را عمیق تر بشناسد وارد این حرفه شده است. البته در اوایل اصلا به این موضوع فکر نمی کرده است که ممکن است روزی ستاره سینما شود.

kd;d ;vdld,نیکی کریمی و برادرش,خشایار کریمی برادر نیکی کریمی

نیکی کریمی و برادرش در انگلیس

بدنسازی و ورزش حرفه ای

نیکی کریمی از بازیگرانی است که ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کند و ورزش اصلی او بدنسازی است. البته به گفته خودش به تنیس هم علاقمند است و گه گاهی تنیس بازی می کند. او برنامه دقیقی برای ورزش بدنسازی دارد.

خودش در جایی گفته است که برنامه روزانه ای برای ورزش بدنسازی دارم و تحت هیچ شرایطی برنامه ورزشی ام را تغییر نمی دهم. حتی روزهایی که سر کار هستم هم وقتی به منزل برسم برنامه ورزشی ام را در منزل انجام می دهم.

او رژیم غذایی خاصی ندارد ولی خودش سعی می کند که رعایت کند. از نظر او تعادل در تغذیه از مهم ترین نکات تناسب اندام و سلامتی بدن است. او از سبزیجات و میوه ها در رژیم غذایی اش استفاده فراوانی می کند.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین