بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان,بیوگرافی نگار جواهریان,زندگینامه نگار جواهریان

معرفی کوتاه نگار جواهریان
نام اصلینگار
نام خانوادگیجواهریان
تاریخ تولد۱۳۶۱/۱۰/۲۲
محل تولدتهران
تحصیلاتطراحی صحنه

Negar Javaherian,پدر نگار جواهریان,مادر نگار جواهریان

نگار جواهریان در کنار پدر و مادرش

بیوگرافی و زندگینامه

نگار جواهریان متولد بیست و دوم دی ماه ۱۳۶۱ در شهر تهران است. کارهای هنری را سنین نوجوانی شروع کرده است ، او در سن ۱۳ سالگی به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان می رفت و بعد از آن در ۱۵ سالگی کار تئاتر را شروع کرده است.

تحصیلات را در رشته طراحی صحنه در دانشگاه هنر و معماری به پایان رسانده است. اوایل دهه ۸۰ با چند فیلم سینمایی وارد سینما شد که در این فیلم ها نقش هایش اکثرا مکمل یا نقش های فرعی بودند. با بازی در سریال زیر تیغ به شهرت رسید.

بازی در فیلم طلا و مس که نقش همسر یک طلبه جوان را بازی می کرد باعث شد نگاه منتقدین به او تغییر کند و همین بازی تاثیر گذار در فیلم طلا و مس بود که او را برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنوراه بین المللی فیلم فجر کرد.

به گزارش همدوره نگار جواهریان علاوه بر فعالیت های هنری اش در سینما در زمینه خبرنگاری و عکاسی هم فعالیت می کند. ضمن اینکه او در زمینه موسیقی و ترجمه کتاب هم فعالیت هایی داشته است. نکته جالب در بیوگرافی نگار جواهریان این است که تنها ستاره سینمای بعد از انقلاب را هدیه تهرانی می داند.

k'hv [,hivdhk,نگار جواهریان و همسرش,رامبد جوان شوهر نگار جواهریان

نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان

ازدواج با رامبد جوان

شایعه ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان اولین بار در فضای مجازی پخش شد. اوایل این خبر فقط شایعه به نظر می رسید که با انتشار تصاویر دو نفره از این بازیگران محبوب موضوع کمی جدتر شد. در نهایت خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان در یونان از طریق کافه سینما پخش شد.

بعدها مشخص شد که این دو در کشور یونان مراسم ازدواج خود را برگزار کرده اند. و در مراسم ازدواجشان چند شخصیت هنری و بازیگر نیز حضور داشته اند. البته تا این لحظه هیچ عکسی از این مراسم منتشر نشده است.

رامبد قبل از ازدواج با نگار جواهریان دو ازدواج ناموفق دیگر داشته است که جالب است بدانید همسران گذشته او نیز بازیگر بوده اند. همسر اولش ماندانا روحی و همسر دومش سحر دولتشاهی که از بازیگران مطرح سینماست.

رامبد با حضور در برنامه سه ستاره به مجری گری احسان علیخانی خبر ازدواجش با نگار جواهریان را رسانه ای کرد. نکته قابل توجه در این برنامه قسمتی بود که رامبد از پدر ، مادر ، خواهر و نگار جواهریان به عنوان اعضای خانواده اش تشکر کرد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین