طرز تهیه شربت لیموناد

لیموناد , شربت لیموناد , طرز تهیه شربت لیموناد , دستور شربت لیموناد , avfj gdl khn

لیموناد یا شربت لیموناد یکی از محبوب ترین شربت ها در فصل تابستان است. این شربت پرطرفدار علاوه بر اینکه برای رفع تشنگی بسیار مناسب است ، طعم بسیار خوبی نیز دارد. شربت لیموناد را با طعم های مختلفی مانند نعناع ، ساده و … تهیه می کنند. با مواد لازم ذکر شده در این دستور می توانید برای ۴ نفر شربت لیموناد تهیه نمایید. با دستور طرز تهیه شربت لیموناد در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم شربت لیموناد
آب ولرم۱ لیوان
آب سرد۳ لیوان
شکر½ لیوان
لیموی تازه۴ عدد
یخبه اندازه کافی

دستور طرز تهیه

ابتدا آب ولرم را به همراه شکر در یک قابلمه کوچک می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم. شکر را به خوبی هم می زنیم تا کاملا درون آب حل شود ، پس از اینکه شربت غلظت کافی را به دست آورد ، قابلمه را از روی حرارت بر می داریم.

در این مرحله آب لیمو ها را می گیریم و به شربت اضافه می کنیم. شربت را به همراه آب لیمو کمی مخلوط می کنیم تا یکدست شود. در ادامه شربت را درون یک پارچ مناسب می ریزیم و ۳ تا ۴ لیوان آب سرد به آن اضافه می کنیم.

با یک قاشق بلند شربت را کاملا مخلوط می کنیم تا یکدست شود. سپس در لیوان می ریزیم و به همراه یخ سرو می کنیم. شربتی که ما تهیه کردیم ساده ترین نوع لیموناد است. در صورت تمایل می توانید به شربت خود نعناع یا زعفران هم اضافه کنید.

همچنین ببینید : شربت سکنجبینشربت تخم شربتیشربت پرتقالشربت به لیمو


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین