بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی , عکس شهاب حسینی , بیوگرافی شهاب حسینی , خانواده شهاب حسینی

معرفی کوتاه شهاب حسینی
 نام اصلی سید شهاب الدین
 نام خانوادگی حسینی تنکابنی
 تاریخ تولد ۱۳۵۲/۱۱/۱۴
محل تولد تهران
تحصیلات رشته روانشناسی

shahab hosseini , شهاب حسینی و همسرش , پریچهر قنبری زن شهاب حسینی

شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری

بیوگرافی و زندگینامه

شهاب حسینی با نام کامل سید شهاب الدین حسینی تنکابنی متولد چهاردهم بهمن ماه ۱۳۵۲ در شهر تهران است. شهاب حسینی فرزند ارشد خانواده است ، دو خواهر و یک برادر دارد به نام سید مهدی حسینی که در کار موسیقی مشغول است.

همانطور که در نام خانوادگیش مشخص است اصلیتش متعلق به تنکابن از شهرهای استان مازندران بر می گردد. به دلیل اینکه قصد داشت به کانادا مهاجرت کند ، تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران ناتمام گذاشت.

کار هنری را با تئاترهای دانشجویی آغاز کرد. سپس در چند برنامه تلویزیونی به عنوان مجری ظاهر شد. پس از پشت سر گذاشتن این تجربیات ، اولین تجربه خود را با سریال پر بیننده پس از باران در تلویزیون پشت سر گذاشت.

در ادامه در چند فیلم سینمایی ایفای نقش کرد و با ثابت کردن توانایی های خود توانست جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر محبوب در میان مردم تثبیت کند. اولین تجربه سینمایی شهاب حسینی فیلم رخساره در سال ۱۳۸۰ بود.

پیشرفت شهاب حسینی تا جایی پیش رفت که در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی توانست برای اولین بار جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را از آن خود کند و نام خود را در عرصه بین المللی مطرح کند.

aihf psdkd , شهاب حسینی و پدرش , عکس خانواده شهاب حسینی

شهاب حسینی و پدرش

آشنایی و ازدواج

شهاب حسینی در دورانی که در تئاتر دانشجویی فعالیت می کرده است همسر فعلی اش پریچهر قنبری را می بیند. البته در آن دوران قصد ازدواج کردن نداشته است. پس از اینکه شهاب حسینی به همسرش پیشنهاد آشنایی میدهد.

همسرش این پیشنهاد را رد می کند و به او می گوید من هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها ندارم و اگر شما واقعا عاشق کسی هستید باید در این راه صادقانه قدم بگذارید. شهاب حسینی پس از این برخورد موضوع را با خانواده اش در میان می گذارد.

پس از اینکه رسم و رسومات مرسوم را پشت سر می گذارند پس از ۴ ماه نامزدی عقد می کنند. البته شهاب حسینی به دلیل اینکه می خواست تمام مخارج جشن عروسی را خودش تهیه کند حدود ۳ سال طول کشید تا جشن عروسی را برگزار کنند.

همچنین ببینید : ترانه علیدوستیپریناز ایزدیار • مهناز افشار • لیلا حاتمی


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین