بیوگرافی مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی,بیوگرافی مهتاب کرامتی,زندگینامه مهتاب کرامتی

معرفی کوتاه مهتاب کرامتی
نام اصلیمهتاب
نام خانوادگیکرامتی شیخ الاسلامی
تاریخ تولد۱۳۴۹/۷/۲۵
محل تولدملایر
تحصیلاترشته میکروبیولوژی

Mahtab Keramati,مهتاب کرامتی و شوهرش,بابک ریاحی همسر سابق مهتاب کرامتی

بابک ریاحی همسر سابق مهتاب کرامتی

بیوگرافی و زندگینامه

مهتاب کرامتی با نام شناسنامه ای مهتاب کرامتی شیخ الاسلامی متولد بیست و پنجم مهرماه ۱۳۴۹ در شهر ملایر است. وی تحصیلاتش را در رشته میکروبیولوژی تا مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاده اسلامی به پایان رسانده است.

خانواده مهتاب کرامتی مخالف سرسخت بازیگر شدن او بوده اند و نگاه خوبی به این شغل نداشته اند. زمانی که دانشجو بوده هم کار می کرده است. شغل های مهتاب کرامتی در دوران دانشجویی تدریس خصوصی و کار در آزمایشگاه دانشگاه بوده است.

خودش در جایی گفته است که پول تو جیبی ام را در آن دوران پدرم می داد ولی این را یاد گرفته بودم که همیشه باید کار کرد. آموزش بازیگری را در کلاس های آزاد بازیگری فرا می گیرید و در همین کلاس های برای بازی در اولین کار تلویزیونی اش انتخاب می شود.

نقش هلن در سریال مردان آنجلس باعث شهرت و شناخته شدن او شد. پس از اینکه به شهرت رسید در ( چند سریال ) فیلم های بسیاری بازی کرد و خود را به عنوان یک بازیگر صاحب سبک به جامعه هنری معرفی کرد.

lijhf ;vhljd,مهتاب کرامتی و دخترش,فرزند مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی و دخترش

ازدواج و طلاق

خودش در مورد ازدواجش گفته است که زندگی خیلی خوبی داشتم و دلیل اینکه ازدواجم موفقیت آمیز نبود این بود که در سن پایین ازدواج کردم. البته با اینکه از بابک ریاحی پور جدا شده است ولی از احوال هم خبر دارند.

به قول خودش بزرگ شدن شان در ۲ مسیر متفاوت شکل گرفت و در نهایت از هم جدا شدند. بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یک از معروف ترین نوازنده های ایرانی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعال است.

متاسفانه این زوج مدتی بعد از اینکه فرزندشان به دنیا آمد از هم جدا شدند. مهتاب کرامتی با توجه به شواهد بعد از طلاق از همسر اولش هنوز ازدواج نکرده است یا اینکه اگر هم ازدواج کرده است آن را رسانه ای نکرده است.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین