بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی,بیوگرافی هانیه توسلی,زندگینامه هانیه توسلی

معرفی کوتاه هانیه توسلی
نام اصلیهانیه
نام خانوادگیتوسلی
تبدیل تاریخ۱۳۵۸/۳/۱۷
محل تولدهمدان
تحصیلاتادبیات فلیمنامه نویسی

Hanieh Tavassoli,هانیه توسلی و مادرش,خواهران هانیه توسلی

هانیه توسلی در کنار مادر و خواهرانش

بیوگرافی و زندگینامه

هانیه توسلی متولد هفدهم خردادماه ۱۳۵۸ در شهر همدان است. دیپلمش را در رشته تجربی گرفته است و در ادامه تحصیلات آکادمیک خود را در رشته ادبیات فیلم نامه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران ب پایان رسانده است.

نکته جالب در بیوگرافی هانیه توسلی این است که او دارای ۴ خواهر می باشد. خواهر بزرگش ( هما توسلی ) مترجم است. خواهر دیگرش ( مهسا توسلی ) جراح مغز است. خواهر بعدی ( هدیه توسلی ) در امریکا زندگی می کند.

خواهر کوچکش هم در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است. کار هنری را با بازی در تئاتر آغاز کرده است و وقتی در نمایش پدر دوست داشتنی در تبریز بازی کرد توسط عبدالله قادری که داور جشنواره بود برای بازی در نمایش پدر انتخاب شد.

پس از آن در یک فیلم کوتاه به نام جاده نمناک بازی کرد. سپس برای بازی در سریال غریبه انتخاب شد. پس از بازی در این سریال نقش مهمی در فیلم شام آخر به دست آورد و به شهرت رسید. در این فیلم با محمدرضا گلزار و کتایون ریاحی همبازی بود.

ihkdi j,sgd,هانیه توسلی و خواهرش,خواهر کوچکتر هانیه توسلی

هانیه توسلی و خواهرش

دلیل ازدواج نکردن

هانیه توسلی مانند بازیگران دیگر حاشیه های زیادی در مورد ازدواجش داشته است. به صورتی که چند بار شایعه شده است که ازدواج کرده است. البته او تا به حال ازدواج نکرده است و تمامی این شایعات دروغین و کذب هستند.

او مدتی قبل در یک برنامه اینترنتی به نام ۳۵ آنلاین حضور پیدا کرده بود که مجری گری این برنامه توسط فریدون جیرانی کارگردان مطرح سینما انجام می شد. جیرابی پرسید چرا ازدواج نمی کنی ؟ توسلی پاسخ داد به نظرم ازدواج به شدت پیچیده است !


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین