بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات,بیوگرافی لیلا بلوکات,زندگینامه لیلا بلوکات

معرفی کوتاه لیلا بلوکات
نام اصلیلیلا
نام خانوادگیبلوکات
تاریخ تولد۱۳۶۰/۹/۴
محل تولدتهران
تحصیلاتکارشناسی فرش

Leila Boloukat,لیلا بلوکات و برادرش,نوشا و میترا خواهران لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در کنار برادر و خواهرانش

بیوگرافی و زندگینامه

لیلا بلوکات متولد چهارم آذرماه ۱۳۶۰ در شهر تهران است. خانواده لیلا بلوکات متشکل از پدر و مادر و ۴ فرزند است. او دو خواهر ( نوشا بلوکات و میترا بلوکات ) و یک برادر دارد. تحصیلاتش با شغلش مرتبط نیست و در رشته فرش تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است.

ورزش های مورد علاقه اش سوارکاری و والیبال هستند. به خاطر علاقه به بازیگری در دوران دبیرستان برای ثبت نام در هنرستان صدا و سیما اقدام کرده است که به دلیل پر بودن اغلب کلاس های هنری مجبور شده است در رشته فرش تحصیلاتش را ادامه دهد.

در دوران دانشجویی در کلاس های بازیگری افراد معروف در این زمینه مثل امین تارخ و زنده یاد حمید سمندریان شرکت کرده است و در سال ۱۳۷۷ با تئاتر کار هنری اش را آغاز کرده است. د رهمین سال در سریال روزهای زندگی بازی کرد.

بازی در سریال یوسف پیامبر باعث معروف شدن و شهرت این بازیگر جوان شد. نکته جالب در بیوگرافی لیلا بلوکات این است که در سریال یوسف پیامبر قرار بوده نقش زلیخا را بازی کند که به دلیل سانحه رانندگی ، کتایون ریاحی برای این نقش انتخاب شد.

جالب است بدانید که لیلا بلوکات یک موسسه خیریه هم با نام مهر دارد. همچنین او در کارهای خیر همیشه پیش قدمن بوده است و در حال حاضر سرپرستی ۸ کودک معلول که متشکل از ۶ دختر و ۲ پسر هستند را به عهده دارد.

gdgh fg,;hj,لیلا بلوکات و پدرش,شغل پدر لیلا بلوکات

لیلا بلوکات به همراه پدرش

شایعه عمل های زیبایی

طبق شایعه های فضای مجازی لیلا بلوکات چند عمل زیبایی انجام داده است خودش به این شایعه واکنش نشان داد. او در جایی گفته است حتی برخی از کارگردان ها هم تصور می کنند صورت من کاملا عملی است و هیچ کدام از اعضای صورتم طبیعی نیستند.

دلیل اینکه در مورد عمل های زیبایی اینقدر مورد قضاوت قرار می گیریم این است که بینی ام کوچک است و گونه هایم نیز کمی برجسته هستند. او در ادامه گفت قسم می خورم حتی یک بار هم از جراحی زیبایی و تزریق ژل  استفاده نکرده ام.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین