بیوگرافی صدف طاهریان

صدف طاهریان,بیوگرافی صدف طاهریان,زندگینامه صدف طاهریان

معرفی کوتاه صدف طاهریان
نام اصلیصدف
نام خانوادگیطاهریان
تاریخ تولد۱۳۶۷/۴/۳۰
محل تولدتهران
تحصیلاترشته معماری

Sadaf Taherian,صدف طاهریان و مادرش,کشف حجاب صدف طاهریان بدون سانسور

صدف طاهریان و مادرش

بیوگرافی و زندگینامه

صدف طاهریان متولد سی ام تیرماه ۱۳۶۷ در شهر تهران است. این بازیگر تلویزیون و سینما تا زمان خروج از کشور ناشناس بود و بعد از جنجال هایی که در شبکه های اجتماعی به وجود آورد مشخص شد که در چند تله فیلم بازی کرده است.

البته صدف طاهریان در چند فیلم سینمایی هم نقش هایی بسیار کوتاهی را بازی کرده است که از این فیلم ها می توان به بازی در فیلم سینمایی عصر یخبندان و فیلم سینمایی شبکه اشاره کرد که در فیلم شبکه او بدون دیالوگ بازی کرده است.

در رشته معماری در دانشگاه تهران تحصیل کرده است. فعالیت حرفه ای صدف طاهریان در سال ۱۳۹۰ با بازی در فیلم هیچ کس هیچ کجا آغاز شد. او برای ادامه بازیگری به ترکیه یا دبی مهاجرت کرده است که در آنجا هم طبق گفته های خودش نتواسته فعالیت بازیگری را ادامه دهد.

wnt xhivdhk,صدف طاهریان و پدرش,پدر صدف طاهریان در دوبی

صدف طاهریان و پدرش

تصاویر بدون حجاب و افشاگری

اولین تصویر بدون حجاب این بازیگر سابق سینما در تاریخ بیست و نهم ۱۳۹۴ روی صفحه اینستاگرامش قرار گرفت. ابتدا تصور کسانی که عکس های بدون حجابش را در صفحه اینستاگرامش دیده بود بر این بود که صفحه اش هک شده است.

و شایعه شد که عکس های شخصی او توسط فردی ناشناس روی صفحه اینستاگرامش قرار گرفته اند. البته این شایعه چند ساعت بیشتر دوام نیاورد ، زیرا صدف طاهریان در ویدیویی اعلام کرد صفحه اش هک نشده است و از نگرانی دوستانش تشکر کرد.

او در اینستاگرامش اعلام کرد به دوبی مهاجرت کرده است و قصد بازگشت و ادامه بازیگری در ایران را ندارد. افراد زیادی از جمله برخی هنرمندان و بازیگران سینما و حتی خسرو معتضد سبک زندگی او بعد از مهاجرت را نقد کردند.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین