معرفی ۳ رشته آرایشگری جذاب و پردرآمد

آرایشگری یکی از مشاغل محبوب و پردرآمد زنانه محسوب می شود. این حرفه قدمت زیادی دارد و امروزه با پیشرفت روزافزون خود خدمات بسیار متنوعی را به مشتریان ارائه می دهد. به همین جهت، برای تربیت نیروهای ماهر و متخصص در هر رشته،‌ آموزشگاه های آرایشگری نیز لاین های تخصصی خود را گسترش داده و دوره های آموزشی متنوعی را برای هنرجویان برگزار می کنند. به عنوان مثال، دوره آموزش کوتاهی مو، آرایش دائم، کاشت و طراحی ناخن و … که هرکدام می توانند یک شغل پردرآمد برای بانوان باشند.

از این رو، اگر به حرفه آرایشگری علاقه مند هستید، ابتدا باید یک رشته را مناسب با ویژگی های فردی و علاقه مندی های خود انتخاب کنید. مورد دیگری که برای انتخای رشته باید در نظر داشته باشید، میزان درآمد و بازار کار آن است. اگر در انتخاب رشته مردد هستید و نمی توانید تصمیم بگیرید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما در این مقاله ۳ رشته جذاب آرایشی را که می تواند شما را به درآمدهای بالا برساند معرفی می کنیم.

رشته های جذاب و پردرآمد آرایشی

کوتاهی مو

کوتاهی مو یکی از رشته های پایه ای و قدیمی در حوزه آرایشگری است. شما با شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو تمام تکنیک های مرتبط با کوتاه کردن انواع مدل های کوتاهی، پیناژ، کم حجم کردن مو و … را می آموزید. همچنین، در انتهای دوره برای کسب مدرک فنی و حرفه ای و ورود به بازار کار حرفه ای آماده خواهید شد.

یکی از مزایای این رشته این است که شما با کمترین ابزار و سرمایه می توانید کار خود را شروع کنید. همچنین، کوتاه کردن مو از متداول ترین خدمات در تمام آرایشگاه هاست. مشتری های شما فقط برای کوتاه کردن و مدل دادن به موهایشان به شما مراجعه نمی کنند. بلکه خانم ها ممکن است برای موخوره گیری، نوک گیری، مرتب کردن موها و همچنین کم کردن حجم کردن موهایشان به یک آرایشگر حرفه ای نیاز داشته باشند. بنابراین رشته کوتاهی مو جزو رشته های پولساز آرایشگری است و همیشه مشتریان زیادی دارد و شما در صورت کسب تخصص های لازم می توانید به راحتی درآمد خوبی کسب کنید.

رشته های جذاب و پردرآمد آرایشی

کراتین مو

بسیاری از خانم ها دوست دارند موهای صاف و ابریشمی داشته باشند. اما ممکن است موهای آن ها به طور ذاتی اینگونه نباشد یا در اثر عدم مراقبت مناسب یا رنگ کردن مکرر آسیب دیده و به موهای خشک و وز تبدیل شده باشد. این افراد برای داشتن موهای سالم و زیبا می توانند از روش های مختلف صافی و احیا کمک بگیرند. کراتینه کردن مو یکی از روش های محبوب احیا و صافی مو است که در میان خانم ها بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. اگر به دنبال یک رشته جذاب و پردرآمد هستید، کراتینه مو می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. کراتین مو به چند دسته کراتینه گیاهی، کراتینه احیا، کراتینه احیا و صافی، کراتینه برزیلی و … تقسیم می شود. تمام این تکنیک ها به طور کامل در یک دوره آموزش کراتین مو به شما آموزش می دهد. به طوری که پس از اتمام دوره آموزشی می توانید تمام روش های کراتینه مو را به خوبی برای مشتریان خود انجام دهید.

کراتین پروتئینی است که در ساختار مو وجود دارد. زمانی که شما به موهای خود آسیب می زنید، کراتین آن را از بین برده و ساختار آن را تخریب می کنید. کراتینه کردن با القای کراتین مضاعف به ساختار مو، می تواند بافت موی شما را ترمیم کرده و آن را صاف و ابریشمی کند. اما نتیجه این روش دائمی نیست و نیاز است که شما هر چند ماه یک بار آن را ترمیم کنید.

اکستنشن مو

بعض از افراد ممکن است موهای کم پشت یا نازکی داشته باشند و با روش های پزشکی و درمانی موفق به پرپشت کردن موهای خود نشوند. یا حتی ممکن است بخواهید برای یک مراسم خاص موهای خود را بلند کنید، اما زمان کافی برای این کار نداشته باشید. در چنین شرایطی می توانید از اکستنشن های مو کمک بگیرید. اکستنشن دسته های موی مصنوعی یا طبیعی هستند که با روش های مختلف به موهای شما چسبانده می شوند. اکستنشن کلیپسی، موقت، نیمه موقت، طبیعی، مصنوعی و … از انواع اکستنشن های مو به شمار می روند که نحوه کار با آن ها را می توانید به طور کامل در دوره آموزش اکستنشن مو آموزش ببینید. این روش طرفدارهای زیادی دارد و می تواند شما را به درآمدهای بالایی برساند.

اکستنشن مو

رز سرخ، انتخابی ایده آل برای آموزش پردرآمدترین رشته های آرایشگری

آرایشگری به طور کلی حرفه بسیار پرطرفداری است و تمام رشته های آن می توانند درآمد قابل ملاحظه ای را برای شما به همراه داشته باشند. اما تنها در صورتی می توانید در این بازار داغ فعالیت کنید که در رشته تخصصی خود به مهارت های بالا رسیده باشید. بنابراین، باید از ابتدا برای آموزش اصولی و حرفه ای خود برنامه ریزی کنید و بهترین آموزشگاه آرایشگری را برای خود انتخاب کنبد.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ انتخابی ایده آل برای آن دسته از هنرجویانی است که برای زمان و سرمایه خود ارزش قائل هستند و با دقت و ظرافت بالا سعی دارند قدم های درستی در مسیر موفقیت خود بردارند. این آموزشگاه تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند و تا کنون توانسته است هنرجویان بسیاری را تعلیم داده و آن ها را به بازار کار حرفه ای معرفی کند.

رز سرخ می تواند شما را برای آزمون کتبی و عملی سازمان فنی و حرفه ای آماده کند و پس از پایان دوره آموزشی برای ثبت نام در آزمون به این سازمان معرفی نماید. از سایر ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه که آن را از سایر آموزشگاه ها متمایز می کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای پس از اتمام دوره
  • ارائه آموزش ها به صورت حرفه ای و کاملا عملی بر روی مدل های مصنوعی و واقعی
  • امکان برقراری ارتباط با اساتید آموزشگاه بعد از پایان دوره جهت مشاوره و رفع اشکال
  • همکاری با مربیان حرفه ای و مجرب
  • بکارگیری تکنیک ها و متدهای جدید و به روز آموزشی
  • استفاده از ابزارها و لوازم جدید و با کیفیت برای دوره های آموزشی
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل جهت رفاه حال خانم های شاغل و هنرجویان ساکن شهرستان

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

 


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین