هرآنچه که باید درباره رشته فیبروز ابرو و بازار کار آن بدانید

فیبروز ابرو یکی از روش های آرایش دائم صورت است که برای زیباسازی و اصلاح فرم ابروها به کار می رود. ابروها علاوه بر اینکه از ورود عرق و ذرات خارجی به چشم ما جلوگیری می نند، تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی چهره ما دارند. یک ابروی خوش فرم و زیبا می تواند جذابیت چهره و چشم های شما را دوچندان کند. به همین دلیل استفاده از روش هایی که به زیبایی ابروها مربوط می شود بسیار در میان خانم ها پرطرفدار است.

فیبروز ابرو روشی جدید و بسیار حرفه ای است که می تواند شما را به ابروهای مورد علاقه خودتان برساند. این روش یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزش آرایشگری است که در آموزشگاه ها تدریس می شود. اگر شما هم به روش های آرایش دائمی و به ویژه فیبروز ابرو علاقه مند هستید، در این مقاله با ما همراه باشید. ما شما را با این رشته و بازار کار آن آشنا می کنیم.

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو یک تکنیک اروپایی برای آرایش نیمه دائمی ابروها با نتایج فوق واقعی است که توسط آکادمی معتبر فی ابداع شده است. این تکنیک در دوره آموزش فیبروز ابرو به علاقه مندان آموزش داده می شود. در روش فیبروز شکل ابروها با توجه به مورفولوژی صورت و میانگین طلایی، عدد φ (۱۶۱۸) محاسبه می شود. همچنین، رنگ جوهر تاتو با توجه به رنگ طبیعی موهای ابرو و مو تعیین می شود.

محصولات فیبروز نیز بارها و بارها مورد آزمایش و طراحی مجدد قرار گرفته اند تا از بالاترین کیفیت اطمینان حاصل شود و عاری از هرگونه فلز سنگین خطرناک که در بیشتر جوهرهای آرایش نیمه دائمی وجود دارد، باشد. رنگدانه ها کاملا گیاهی هستند، رنگ های طبیعی ایجاد می کنند و باعث بروز حساسیت نمی شوند.

تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ در چیست؟

در ظاهر و در تکنیک اجرا این دو روش تفاوت زیادی با هم ندارند. اما بیایید کمی دقیق تر نگاه کنیم. فیبروز و میکروبلیدینگ هر دو از تیغه های موربی استفاده می کنند که ظاهر طبیعی را در ابروهای شما ایجاد می کند. اما جنس تیغه هایی که توسط کمپانی فی تولید می شوند بسیار با کیفیت بوده و می تواند خیال شما را از بابت کیفیت کار کاملا راحت کند.

مورد دیگر جوهر تاتو است. رنگدانه هایی که در فیبروز ابرو استفاده می شوند کاملا طبیعی بوده و با کیفیت بسیار بالا ساخته می شوند. همچنین رنگدانه ها بسیار شبیه به رنگ طبیعی موهای ابرو هستند که باعث می شود نتایج کار کاملا طبیعی باشد.

تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ در چیست؟

روش انجام فیبروز ابرو چگونه است؟

تاتو ابرو به روش فیبروز یک روشی نیمه دائمی است که می تواند کم حجمی، نازکی و بد حالتی ابروهای شما را به صورت کاملا طبیعی برطرف کند. در این روش جوهر تاتو به صورت خطوط نازک و مورب شبیه به تار ابروهای شما به پوست تزریق می شود. رنگدانه‌ های مورد استفاده در این روش بدون فلزات سنگین هستند و در نتیجه به سادگی جذب پوست می‌شوند.

در میکروبلیدینگ به روش فیبروز، جوهر را با استفاده از قلم میکروبلیدینگ و با فشار دست به پوست تزریق می کنند. بنابراین، مهارت تاتوکار و اجرای صحیح و دقیق کار بسیار مهم است. کسانی که دوره آموزش تتو را در آموزشگاه های معتبر و با موفقیت پشت سر گذاشته اند، مهارت لازم را در اجرای تکنیک های این کار بدست می آورند.

بازار کار فیبروز ابرو چگونه است؟

همانطور که اشاره شد، ابروها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره دارند. اما در بسیاری از مواقع، ابروهایمان فرم دلخواه ما را ندارند، نازک هستند یا در اثر ریزش ابرو بسیار کم پشت شده اند. در این شرایط، یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راه حل ها که می تواند ما را به ابروهای دلخواه خودمان برساند، فیبروز ابرو است.

انجام این روش زمان زیادی نمی خواهد، کم هزینه است و ماندگاری نسبتا بالایی دارد. تاتوی ابروی شما با این روش حدود ۶ ماه تا یک سال دوام دارد و شما بعد از این مدت می توانید آن را تمدید کنید. با توجه به این مزایایی که برای فیروز ابرو ذکر کردیم، افراد بسیاری تمایل دارند از این روش استفاده کنند. در نتیجه بازار کار فیبروز ابرو بسیار داغ است و متخصصان آن مشتریان زیادی خواهند داشت.

بازار کار فیبروز ابرو چگونه است؟

دترلند، انتخابی مطمئن برای آموزش فیبروز ابرو

اگر شما قصد دارید در زمینه آرایش دائم صورت، به ویژه رشته فیبروز ابرو، فعالیت کنید و بتوانید به موفقیت و درآمدهای بالایی برسید، باید دوره آموزش حرفه ای آن را با موفقیت پشت سر بگذارید. اما قبل از هر چیز، اولین گامی که باید برای رسیدن به این هدف بردارید، انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای است که بتواند شما را برای ورود به بازار کار آماده کند.

یکی از بهترین آموزشگاه هایی که می توانید با خیال راحت روی آن حساب کنید، آموزشگاه دترلند است. این آموزشگاه بهترین ابزارهای مورد نیاز برای آموزش این حرفه را در اختیار شما قرار می دهد و مربیان باتجربه و حرفه ای با بهترین متدهای آموزشی تمام مباحث لازم را به شما آموزش می دهند.

حوزه کاری دترلند فقط به دوره آموزش فیبروز ابرو محدود نمی شود. بلکه تمام دوره های پرطرفدار و مهم آرایشگری مانند دوره آموزش میکرونیدلینگ، کاشت مژه، کوتاهی مو، آرایش و پیرایش، طراحی و کاشت ناخن و … نیز با بالاترین کیفیت آموزشی در این آموزشگاه برگزار می شوند.

از سایر ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش سرفصل های آموزشی استاندارد که توسط کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شود
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس ها به صورت عملی و با بهترین متدهای آموزشی
  • همکاری با مربیان حرفه ای و مجرب
  • ارائه تجهیزات و ابزار با کیفیت و به روز
  • پشتیبانی ۶ ماهه پس از پایان دوره آموزشی به منظور مشاوره و رفع اشکال
  • شهریه مناسب  مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش ها

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین