زیباترین رستوران‌های مشهد را بشناسید

در مناسبت‌های خاص یا تعطیلات، لذت خوردن یک وعده غذایی در کنار خانواده یا دوستانمان در بهترین رستوران‌های شهر خاطره ای به یاد ماندنی خواهد بود. محیطی آرام و در عین حال زیبای رستوران‌ها به طور قطع آن وعده غذایی را بریمان دل چسب تر می‌کند.

به همین دلیل، بهتر است تا با بهترین و زیباترین این رستوران‌ها آشنایی داشته باشیم. در شهر مشهد نیز تعداد زیادی رستوران میزبان ساکنان یا مسافران شهر هستند. اگر شما هم از آن جمله افرادی هستید که  برای صرف غذا زیباترین رستوران‌های مشهد را ترجیح می‌دهید، با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

طراحی داخلی رستوران، فاکتوری مؤثر در جذب بیشتر مشتری

باید توجه داشت که دکوراسیون یک رستوران تأثیر قابل توجهی در درک مشتریان از آن مکان دارد. در واقع، طراحی داخلی یک رستوران نخستین فاکتوری است که هر مشتری در بدو ورود به آن توجه می‌کند.

بالطبع، محیطی با چیدمان و دکوراسیون چشمگیر و زیبا برای مشتریان بیشتر مورد پسند خواهد بود. این موضوع در کسب و کار رستوران دارها نیز نقش بسیار مهمی دارد. به طوریکه می‌توان این فاکتور را به عنوان ” بازاریابی رستوران برای مشتریان” قلمداد کرد.

نورپردازی، زیباسازی بیشتر محیط

یکی از عناصر مهم در طراحی فضای یک رستوران، نورپردازی آن است. نورپردازی اصولی در القاء یک حس آرامش در مشتری و زیبایی محیط نقش مهمی دارد. استفاده از تکنیک‌های مناسب در نورپردازی رستوران‌ها می‌تواند این مکان‌ها را پاتوقی همیشگی برای دوستداران آن سازد. در کنار نورپردازی متنوع انجام شده در رستوران‌ها، پنجره نیز در نورپردازی نقش مهمی دارد. تعبیه پنجره‌هایی کشیده و بلند، ضمن جذابیت بیشتر فضا باعث صرفه جویی در هزینه‌ها نیز خواهد شد.

رنگ بندی جذاب، فاکتوری چشمگیر و خیره کننده برای مشتری

همیشه دکوراسیونی با تنوع رنگی جذاب بیشتر مورد پسند قرار می‌گیرد. هارمونی رنگی مناسب دیوارها و نیمکت‌ها یا مبلمان رستوران، جذابیت بیشتر مکان را باعث می‌شود. در رنگ بندی رستوران باید به فضای کلاسیک یا مدرن رستوران توجه داشت. چرا که در هر کدام از این سبک‌ها با انتخاب هوشمندانه رنگ‌هایی متناسب، فضایی چشمگیر در رستوران ایجاد خواهد شد.

عناصر مناسب با سبک رستوران، مورد پسند و ایده آل مشتری

از فاکتورهای مهم دیگر در طراحی یک رستوران، توجه به سبک این مکان است. طبیعی است که طراحی یک فضا به سبک سنتی از سبکی مدرن و به روز متفاوت خواهد بود. هر کدام از این سبک‌ها با استفاده از المان‌های اختصاصی آن سبک زیباتر به چشم می‌آیند.

تناسب نورپردازی، رنگ بندی دکوراسیون، ظروف و اکسسوری‌های مورد استفاده با سبک مورد نظر، مورد پسند سلیقه افراد طرفدار آن سبک خواهد بود. بدون شک مشتریان طرفدار هر سبک، در فضایی آمیخته با هنر و طراحی المان‌های آن احساس نزدیکی بیشتری می‌کنند.

ترافیک رستوران، درد سر کمتر مشتری جهت سرو غذا

سرعت خدمات دهی به مشتری از فاکتورهایی است که باید برای احترام به حقوق مشتریان مد نظر قرار گیرد. ایجاد فضایی مناسب در پذیرش رستوران، به عنوان فاکتوری مؤثر در زیباسازی محیط رستوران مطرح است. ضمن آنکه، جهت سفارش غذا مشتریان را با مشکل کمتری روبرو خواهد ساخت.

موسیقی، ایجاد حس آرامش در مشتری

شنیدن یک موسیقی خوب در همه حال افراد را به وجد می‌آورد. در فضای یک رستوران نیز موسیقی می‌تواند در روحیه و تصویر ذهنی مشتریان از آن مکان تأثیر شگرفی داشته باشد. پخش یک موسیقی بی کلام ضمن خوردن یک وعده غذایی در رستوران، حسی از آرامش و لطافت را به آنها منتقل خواهد کرد.

زیباترین رستوران‌های مشهد کدامند؟

در اغلب شهرهای توریستی، به دلیل حضور سیل عظیمی از گردشگران تنوع زیادی از نظر رستوران وجود دارد. شهر مشهد نیز از این اصل مستثنی نیست. این شهرهر ساله میزبان تعداد زیادی مسافر و گردشگر است. به همین دلیل انواع مختلف رستوران و مکان‌های غذاخوری در این شهر دایر شده است. تنوع این رستوران‌ها به لحاظ ویژگی‌هایی مانند نوع خدمات و فضای طراحی شده جهت سرو غذا در حدی است که قطعاً تمام سلایق و ذائقه‌های متفاوت گردشگران را پوشش می‌دهد.

اگر مشهد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اید، مطمئن باشید به یکی از بهترین شهرها به لحاظ کیفیت غذایی سفر می‌کنید.  بدون شک با صرف غذا در زیباترین رستوران‌های مشهد، مجدد به این شهر سفر خواهید کرد.

رستوران پسران کریم، خوش آوازه ترین رستوران مشهد

رستوران پسران کریم یکی از شناخته شده ترین رستوران‌‌های مشهد است. این رستوران پر آوازه نزدیک به ۴۰ سال میزبان اهالی این شهر و مسافران آن بوده است. رستوران پسران کریم با ایجاد محیطی دنج و زیبا میزبان خوبی برای صرف یک وعده غذایی ناب ایرانی خواهد بود. دکوراسیون لوکس این رستوران، آن را مکانی مناسب برای برپایی مراسم مختلف شما ساخته است.

کیفیت و تنوع بالای غذاهای طبخ شده در این رستوران باعث شده تا اکثر مشتریان آن را اولین رستوران انتخابی خود در نظر بگیرند. در این رستوران انواع غذاهای گوشتی، کبابی و چلو ماهیچه با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می‌شود. اگر به عنوان مسافر به مشهد سفر می‌کنید، رستوران پسران کریم را در لیست مورد پسندهای خود قرار دهید.

رستوران راستگو، یک رستوران لوکس

رستوران راستگو از رستوران‌های اعیانی مشهد است. در بدو ورود به این رستوران، دکوراسیون لاکچری آن توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. رستوران راستگو، از معروف ترین‌های رستوران در این شهر است. این رستوران برای برگزاری مراسم‌های دوستانه و خانوادگی یک پیشنهاد عالی خواهد بود. منوی متنوع این رستوران، برای هر ذائقه ای مورد پسند است. برای پذیرایی از دوستان تان در یک رستوران لوکس رستوران راستگو را فراموش نکنید.

معین درباری، رستورانی برای نوستالژی دوست‌ها

از رستوران‌های قدیمی شهر مشهد رستوران معین درباری است. سابقه طولانی این رستوران برای رستوران گردها کاملاً شناخته شده است. معین درباری را می‌توان یکی از زیباترین رستوران‌های مشهد عنوان کرد. حال و هوای سنتی این رستوران چشم انداز زیبایی را در آن ایجاد کرده است. این رستوران برای دوستداران این سبک و سیاق و به ویژه نوستالژی دوست‌ها یک پیشنهاد ایده آل خواهد بود.

کیفیت عالی غذا، خدمات دهی مناسب و قیمت متناسب غذاهای این رستوران با قدمت، مشتریان ثابتی را در طول سالیان برای خود حفظ کرده است. معین درباری به شیشلیک‌های خوش طبخ و خوش طعم آن شناخته شده است. اگر شما هم قصد خوردن این غذای خوشمزه ایرانی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم معین درباری را از دست ندهید.

رستوران بابا قدرت، پذیرایی به سبک قجری

رستوران بابا قدرت یکی دیگر از رستوران‌های مشهد که باب دل سنتی دوست‌ها خواهد بود. بنای این مجموعه مربوط به دوره قاجاریه است. به همین دلیل، در طراحی این رستوران حال و هوای این دوره از تاریخ استفاده شده است.

با حضور در این رستوران ضمن صرف یک وعده غذایی ناب می‌توانید به بازارچه و چایخانه این مجموعه نیز سری بزنید. نزدیکی این رستوران به حرم، مجموعه بابا قدرت را یک پیشنهاد شاهکار برای مسافران این شهر ساخته است. با گشتی در بازارچه و سرو در یک رستوران قجری خاطره ای ماندگار برای خود رقم خواهید زد.

رستوران بام کوهسر، لذت خوردن در بلندای بام مشهد

در رستوران بام کوهسر می‌توانید بر بلندای منطقه ای خوش آب و هوا غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید. این رستوران در قلب یک مجتمع تفریحی واقع شده است. بنابراین، برای داشتن شبی خاطره انگیز پیشنهادی جذاب خواهد بود. تماشای یک چشم انداز زیبا را برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه در بام کوهسر تجربه کنید. در بام کوهسر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در هوایی پاک نوش جان خواهید کرد.

رستوران رضایی، رستورانی صاحب نام و معتبر

رستوران رضایی یکی از رستوران‌های برند و به نام شهر مشهد است. این رستوران با بیش از ۵۰ سال تجربه برای مشتریان خود بسیار معتبر است. فضای مجلل و باشکوه این رستوران برای مراسم رسمی و تشریفاتی پیشنهادی ایده آل خواهد بود. در رستوران رضایی انواع غذاهای مختلف ایرانی را در یکی از شیک ترین و زیباترین رستوران‌های مشهد تجربه می‌کنید.

رستوران مهستان، رستورانی جهت مهمانی‌های مجلل

فضای شیک و رؤیایی رستوران مهستان برای برگزاری یک مهمانی باشکوه هیچ چیز کم ندارد. با دعوت از دوستان خود در محیط دلنواز این رستوران شبی خاطره انگیز را برای خود رقم خواهید زد. این رستوران به دلیل مجاورت با پاساژ تجاری آرمیتاژ بسیار محبوب و پرطرفدار است. طعم فوق العاده غذاهای این رستوران به همراه فضای جذاب آن، شما را مهمان همیشگی این رستوران خواهد ساخت.

رستوران امید، برای آنان که اصالت را دوست دارند

رستوران امید از رستوران‌های قدیمی و اصیل مشهد است. دکور چوبی و گچ کاری‌های زیبا و اصیل ایرانی آن آرامش را در دل شلوغی‌های شهر به قلب مشتریان هدیه می‌کند. همه ساکنین مشهد رستوران امید را به خاطر کباب‌های خوشمزه و دل چسب آن به یاد دارند.

به جرأت می‌توان این رستوران را یکی از محبوب ترین چلو کبابی‌های مشهد معرفی کرد. برای آنها که کباب را با هیچ غذای دیگری جایگزین نمی‌کنند، رستوران امید بهترین گزینه خواهد بود. این رستوران علیرغم داشتن فضایی ساده و بی ریا، همچنان در ذهن دوستداران خاص خود باقی مانده است.

رستوران لیو، رستورانی به سبک ایتالیایی

طراحی و چیدمان مدرن این رستوران برای افراد جوان محبوب و مورد پسند است. یک رستوران آرام و دنج که به خاطر غذاهای خوشمزه ایتالیایی بسیار پرطرفدار است. برای دوستداران غذاهای فرنگی مانند چیکن پیتزا و چیکن پاستا این رستوران قطعاً یک گزینه به جا خواهد بود. برای خوردن یک غذای لذیذ ایتالیایی روی رستوران لیو حساب کنید.

رستوران احسان مشهد، یک رستوران اصیل

تقریباً تمامی اهالی مشهد رستوران احسان را یکی از رستوران‌های اصیل خیابان احمدآباد می‌دانند. در رستوران احسان مشهد تنوعی از غذاهای اصیل ایرانی و فرنگی برای دوستداران هر سبک و سلیقه غذایی در نظر گرفته شده است.

تلفیق اصالت و سبک مدرن در نه تنها منوی غذایی آن، بلکه در طراحی فضای این مجموعه هم به چشم می‌خورد. این محیط خوش ساخت برای برگزاری مراسم مختلف شما مکانی ایده آل خواهد بود. اگر همراه خانواده به رستوران احسان سر می‌زنید، یکی از انواع متنوع کباب‌های آن را نوش جان کنید.

زیباترین رستوران‌های مشهد کدامند؟

رستوران ترنم و ترمه، رستورانی در قلب یک هتل بین المللی

برای مسافران هتل بین المللی قصر طلایی، رستوران ترنم و ترمه بهترین گزینه است. هر کدام از این رستوران‌ها با طراحی و سبک خاصی پذیرای مهمانان است. فضای بسته رستوران ترنم با طراحی لوکس و امروزی خود برازنده مهمانان مقیم در این هتل است. بدون شک نمای زیبای این رستوران در بدو ورود نظر شما را جلب خواهد کرد.

در مقابل، رستوران ترمه با چیدمانی تمامً سنتی برای دوستداران این سبک در نظر گرفته شده است. استفاده از نقش‌های اسلیمی و نقاشی‌های اصیل ایرانی در این رستوران به همراه پخش موزیک سنتی پیشکشی برای مهمانان این رستوران است. در رستوران ترمه انواع غذاهای سنتی باب دلتان را می‌توانید سفارش دهید.

رستوران سنتی اعیونی، هر آنچه از یک رستوران سنتی می‌خواهید

رستوران اعیونی از جمله رستوران‌های مورد پسند دوستدارن سبک سنتی است. فضای کاملاً سنتی این رستوران همه آن چیزی است که سنتی دوست‌ها از آن انتظار دارند. هنر و معماری اصیل ایرانی در تمام فضای این رستوران به چشم می‌خورد.

نور پردازی جذاب و تزئینات داخلی هماهنگ با یک فضای سنتی، این رستوران را محیطی دنج برای یک وعده غذایی شما خواهد ساخت. اگر به خوردن غذاهای اصیل ایرانی در فضایی کاملاً سنتی علاقه مند هستید، رستوران اعیونی همان جایی است که باید به آن سر بزنید.

رستوران ارکیده سیاه، رویایی و دلنشین

طراحی داخلی رستوران ارکیده سیاه برگرفته از نام آن است. تمام فضای این رستوران با سنگ‌های براق سیاه تزئین شده است. المان‌های دکوراسیون مدرن در فضای داخلی این رستوران، آن را رستورانی دلنشین و رؤیایی ساخته است. لذیذترین انواع غذاهای فرنگی چون ایتالیایی و مدیترانه‌ای را در این مجموعه می‌توانید امتحان کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این رستوران حتماً لازانیا و پیتزای ارکیده آن را امتحان کنید.

رستوران کلبه، کوچک اما دوست داشتنی

رستوران کلبه با وجود فضایی نسبتاً کوچک، به شدت جذاب و دوست داشتنی است. فضای دل انگیز و آرام این رستوران برای شما یک روز فوق العاده را خواهد ساخت. با انتخاب این رستوران می‌توانید از خوردن انواع غذاهای ایرانی و بین المللی در یک طراحی مدرن و شیک امروزی لذت ببرید.

یادتان باشد که حتماً برای دورهمی‌های دوستانه و غیر رسمی یا رسمی خود رستوران کلبه را از قلم نیندازید.  اگر به این رستوران سر زدید، سوپ شیر و فیله مینیون آن را حتماً انتخاب کنید.

رستوران فود فکتوری، تلفیقی از هنر و زیبایی

رستوران فود فکتوری از آن جمله رستوران‌هایی است که از تماشای دکوراسیون زیبای آن سیر نخواهید شد. می‌توانید ساعت‌ها در این رستوران وقت بگذرانید و از تمام زوایای آن عکاسی کنید. اگر به هنر عکاسی علاقه مند هستید، بدون شک این رستوران پیشنهاد تمام عیار برای شما خواهد بود. با سرو بهترین غذاهای ایتالیایی و مکزیکی در این رستوران می‌توانید زیبایی و خوشمزگی را با هم تجربه کنید.

زیباترین رستوران‌های مشهد در منطقه شاندیز و طرقبه

رستوران ارم شاندیز، تلفیقی از اصالت و مدرنیته

رستوران ارم شاندیز را یکی دیگر از زیباترین رستوران‌های مشهد می‌توان عنوان کرد. تجربه غذا خوردن در سه فضای متفاوت را در این رستوران تجربه خواهید کرد. فضای نیمه باز، قسمت سنتی و سالن VIP و لوکس این مجموعه سلایق افراد مختلف را پوشش می‌دهد.

جاذبه‌های گردشگری اطراف این رستوران آن را یک گزینه ایده ال در انتخاب ساخته است.  غذاهای سنتی بی نظیری در منوی این رستوران وجود دارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در رستوران ارم چلو ماهیچه و شیشلیک این رستوران را حتماً تجربه کنید. لذت خوردن این دو غذای خوشمزه ایرانی را در این رستوران فراموش نخواهید کرد.

رستوران سدروس شاندیز، رستورانی برای طبیعت دوستها

رستوران سدروس برای دوستداران طبیعت یک انتخاب شایسته است. طراحی آلاچیق‌ها و آب نماهای چشم نواز این رستوران به همراه فضای سبز این مجموعه تصویری از طبیعت را برای شما تداعی خواهد کرد. برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه در دل طبیعت، رستوران سدروس را برای یک با رهم که شده حتماً امتحان کنید. کیفیت و طعم غذاهای این رستوران، طعمی ماندگار برای شما خواهد ساخت.

رستوران حاج حسن شاندیز، فضایی آرام و دلنشین

رستوران حاج حسن، از رستوران‌های قدیمی و پر آوازه برای اهالی این منطقه است. فضای ساده و صمیمی این رستوران عاری ازهر گونه تجملات و تشریفات است. اگر دوستدار فضایی ساده و در عین حال کلاسیک هستید، رستوران حاج حسن را در خاطر داشته باشید.

اغلب مشتریان پروپا قرص این رستوران، به خاطردست پخت بی نظیر آشپزهای این رستوران ساعت‌ها در صف‌های طولانی سفارش منتظر می‌مانند. برای خوردن یک پرس چلو گوشت خوشمزه در یک روز تعطیل حتماً به رستوران حاج حسن سری بزنید.

رستوران پدیده شاندیز، پدیده ای نو در رستوران‌های مشهد

زیباترین رستوران‌های مشهد در منطقه شاندیز و طرقبه

رستوران پدیده شاندیز با طراحی فضای باز زیبا و تالاری مدرن میزبان مهمانان ویژه خود است. لمکده، رستوران تابستانی و رستوران انتخاب آزاد این مجموعه، آن را یکی از گزینه‌های محبوب شما در انتخاب قرار می‌دهد. تالار این رستوران برای دوستداران فضای بسته، بسیار شیک و مجلل طراحی شده است.

پدیده شاندیز از جمله رستوران‌هایی است که خدمات گردشی و تفریحی نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این رستوران بزرگ با ایجاد باغ پرندگان، فضای سبز و انواع آب نما فضایی دلنشین برای صرف یک وعده غذایی خواهد بود.

رستوران تی رکس شاندیز، بام سبزی پرطرفدار

رستوران تی رکس مانند سایر رستوران‌های مدرن امروزی از طراحی به روز و شیکی بهره برده است. ویژگی خاص این رستوران بام سبز این مجموعه است که به زیبایی هر چه تمام تر آن کمک شایانی کرده است. تراس یا بام سبز این رستوران طرفداران زیادی دارد.

اکثر هواداران تی رکس لذت خوردن استیک‌ها و برگرهای خوشمزه در بام این رستوران را با هیچ گزینه دیگری جایگزین نمی‌کنند. اگر شما هم دوستدار تجربه کردن خوردن غذا در چنین فضایی هستید، تی رکس را به خاطر بسپارید.

رستوران تشریفات طرقبه، مجلل و با شکوه

یکی از رستوران‌های لوکس طرقبه، رستوران تشریفات است. محیط شیک و مدرن این رستوران برای عاشقان تفریح در این منطقه کاملاً شناخته شده است. رستورانی با فضای سنتی به همراه استفاده از عناصر مدرن امروزی و المان‌های سنتی در طراحی فضای گسترده این رستوران مد نظر قرار گرفته است. تلفیق این دو سبک طراحی در رستوران تشریفات، دوستداران سبک مدرنیته و سنتی را به خود جذب می‌کند.

منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی در این رستوران وجود دارد. شیشلیک، ماهیچه و انواع غذاهای دریایی در منوی متنوع رستوران تشریفات قابل سفارش است. با حضور در این رستوران یکی از بهترین غذاهای ایرانی را در فضای مورد دلخواهتان تجربه خواهید کرد.

رستوران آبشار، چشم اندازی از یک رودخانه زیبا

در رستوران آبشار، محیطی زیبا و دلنشین برای مهمانان ویژه این مجموعه طراحی شده است. آلاچیق‌های زمستانی و تابستانی این رستوران در کنار چشم انداز زیبایی از رودخانه لذت خوردن یک وعده غذایی را دو چندان خواهد ساخت. رستوران آبشار در کنار منوی غذایی متنوع و باکیفیت خود، برای دوستداران ماهیگیری یک سوپرایز ویژه خواهد بود. در این رستوران امکانات ماهیگیری برای عاشقان این تفریح فراهم شده است.

رستوران قصر خورشید طرقبه، قصری سرسبز

بدون شک لذت خوردن یک وعده غذایی در فضایی سرسبز و خرم برای هر کدام از ما هیجان انگیز است. در رستوران قصر خورشید می‌توانید در فضایی باز با یک طراحی منحصر به فرد این لذت را تجربه کنید. آلاچیق‌های متعدد، آب نما و طراحی فضای سبز این رستوران افراد زیادی را به سمت خود روانه می‌کند. زیبایی طراحی این رستوران در شب هنگام بی نظیر است. در این محیط دنج و باصفا می‌توانید شبی ماندگار را در کنار خانواده یا دوستانتان رقم بزنید.

سفارش آنلاین غذا در رستوران‌های مشهد

این روزها به مدد حضور اینترنت، انجام کلیه خدمات به راحتی و در کمترین زمان ممکن ممکن شده است. در صورتی که به دلیل مشغله کاری فرصت کافی برای حضور در یک رستوران را ندارید، با سفارش آنلاین غذا از رستوران‌های این شهر می‌توانید یک وعده غذایی خوشمزه را در خانه و محیط کار نوش جان کنید.

با مراجعه به وب سایت رستوران یا استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف طراحی شده در این زمینه چون اسنپ فود، می‌توانید غذای دلخواه‌تان را سفارش دهید. به یاد داشته باشید که در صورت استفاده از این اپلیکیشن، از کد تخفیف اسنپ فود نیز برخوردار خواهید شد. با ارائه این کد در سفارشات بعدی، تخفیفی در مبلغ پرداختی شما در نظر گرفته می‌شود.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین