در چند سال اخیر، بنابر دلایل مختلفی همچون ظرافت قابل توجه، استحکام و مقاومت بالا در مقابل ضربه دیدن و یا از دست افتادن، قیمت مناسب، طراحی شیک و خاص و …. افراد زیادی به سمت خرید سرویس‌ غذاخوری آرکوپال ایرانی و یا اپال روی آورده اند. تنوع بالا در طرح، رنگ و شکل نیز از دیگر دلایلی است که به هنگام خرید ظروف غذاخوری آشپزخانه، افراد را به خرید ظروف آرکوپال، متمایل می‌سازد. لازم به ذکر است که این تنوع در تعداد پارچ‌های سرویس غذاخوری نیز دیده می‌شود و همین مسئله، شرایط مناسبی را ایجاد می‌کند که افراد بسته به نیاز و بودجه خود اقدام به خرید ظروف ۲۸ پارچه ( مناسب ۶ نفر) و یا ۹۸ الی ۱۰۸ پارچه (مناسب برای ۱۲ نفر) کنند.

 تنوع مثال زدنی در ظروف غذاخوری اپال

همان‌طور که گفته شد، تنوع بالا در طرح و شکل، یکی از دلایل محبوبیت این ظروف به شمار می‌رود. ظروف اپال، عموما در سه شکلِ مختلفِ دایره‌ای، مربعی و بیضی مهمان خانه افراد می‌شوند. اشکال جذاب و شیکی که می‌توانند سلیقه هر کدبانوی خوش سلیقه‌ای را به سمت خود جلب کنند.

سرویس غذاخوری اپال مربعی، گزینه‌ای برای خاص پسندان

شکل خاص این دسته از ظروف غذاخوری آشپزخانه، آن‌ها را به یک گزینه مناسب برای مهمانی‌های رسمی بدل ساخته است. ریبون (طرح مدرن) نمونه دوست داشتنی از ظروف مربعی اپال بوده که به واسطه طراحی و شکل خاصی که دارد، مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است.

سرویس غذاخوری اپال دایره‌ای، انتخاب کلاسیک پسندان

این دسته از ظروف اپال، برای افرادی که به ظرف‌های مدلِ کلاسیک و قدیمی علاقه دارند، گزینه پیشنهادی خوبی به شمار می‌رود. سرویس‌های غذاخوری مدل آوین ( طرح گلدار)، پیکاک (طرح گلدار) ، ماربل ( طرح مینیمال)، شاینر (طرح گلدار) و … مدل‌های محبوب و شیکی از این دسته از ظروف اپال هستند که شما می‌توانید از آن‌ها برای برگزاری مهمانی‌های رسمی و حتی غیر رسمی خود استفاده کنید.

سرویس غذاخوری اپال بیضی، انتخابی برای مهمانی‌های رسمی

شکل خاص و متفاوت دیس و کاسه این دسته از ظروف غذاخوری آشپزخانه، آن‌ها را به یک سرویس شیک و متفاوت، بدل ساخته است. از بین طرح‌ها و مدل‌های مختلف سرویس غذاخوری اپال بیضی می‌توان به رزالین صورتی (طرح گلدارِ سنتی)، سروین ( طرح مینیمال) و … اشاره کرد. مدل‌هایی که برای ساخت هریک از آن‌ها، از طرح‌های هوشمندانه خاصی استفاده شده است.

 

جذاب‌ترین مدل‌های سرویس غذاخوری

بایدهای خرید سرویس غذاخوری را جدی بگیرید!

پیش از اقدام برای خرید، حتما درباره امکان قرار دادن ظروف در مایکروویو و یا ماشین ظرفشویی، اطلاعات کافی را کسب کنید. کسب چنین اطلاعاتی می‌تواند در چگونگی استفاده و نگهداری از ظروف خریداری شده و همچنین طول عمر آن‌ها نقش بسیار چشمگیری را ایفا کند.

پارس اپال، جایی که کیفیت و تنوع حرف اول را می‌زنند.

اگر در خرید ظروف غذاخوری آشپزخانه، به دنبال کیفیت بالا و تنوع در طرح، رنگ و شکل هستید تا بتوانید به راحتی سرویسی که با دیگر وسایل آشپزخانه شما هماهنگی دارد را خریداری کنید، پارس اپال یک گزینه بسیار مناسب برای شماست. تکنولوژی به کار رفته شده جهت ساخت کلیه ظروف پارس اپال، تحت لیسانس و کارشناسی الکتروگلس ِ انگلستان بوده و همین مسأله، تضمینی برای کیفیت بالای محصولات این تولیدکننده خوش‌نام به شمار می‌رود.

تنوع در اشکال، طرح (گلدار، مینیمال، سنتی و مدرن) و رنگ‌های ظروف غذاخوری در پارس اپال، از دیگر موضوعات مهمی است که افراد را نسبت به خرید از چنین فروشگاهی، مشتاق می‌سازد. در این فروشگاه اینترنتی، تلاش شده برای سلایق و علایق مختلف و همچنین نیازهای گوناگون مشتریان، گزینه‌های متنوعی درنظر گرفته شود. گزینه‌های متنوعی که افراد را به سمت خرید بهتر، سوق می‌دهند. گوشه‌ای از تنوع محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی را می‌توان در حضور سرویس‌های غذاخوری مدل آترا طلایی، ماربل نقره‌ای، سروین، شاینر بنفش، ریبون، آوین، پیکاک، رزالین و … مشاهده کرد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین