ممکن است تجربه خرید از داروخانه اینترنتی و داروخانه آنلاین را داشته باشید اما بهتر است بیشتر با این پدیده تقریبا نوظهور آشنا شویم. با افزایش تعداد وب سایت‌هایی که داروهای مورد نیاز را ارائه می‌دهند. بهتر است تا بیشتر با خدمات داروخانه آنلاین و نحوه خرید اینترنتی دارو از این سبک داروخانه‌ها آشنا شده، همچنین با مقایسه خدمات قابل ارائه در داروخانه‌های حضوری و آنلاین ویژگی هرکدام را بسنجیم. سال‌های زیادی است که خرید دارو و سایر کالاهای درمانی از داروخانه انلاین در کشورهای زیادی رواج یافته است.

در ایران نیز سال‌های متوالی است که شاهد انواع داروخانه های آنلاین هستیم. در سال‌های اخیر و بخصوص با فراگیری بیماری کرونا تمایل به خرید آنلاین مواد و محصولات مورد نیاز بیشتر شد، به صورتی که خرید اینترنتی دارو از داروخانه های آنلاین نیز به سایر خریدهای زندگی اضافه شد.

خرید آنلاین شیوه زندگی بسیاری از ما را تحت تأثیر خود قرار داده است. امروزه این امکان فراهم شده است که بدون نیاز به خروج از خانه، قیمت ها را مقایسه کرده و داروهای مورد نیاز خود را خریداری کنیم. خدمات داروخانه آنلاین و خرید دارو در کشور قوانین مخصوصی دارد. رعایت آن ها علاوه بر اینکه ارائه خدمات را بهتر و سریعتر می کند می تواند خریدی امن و مطمئن را نیز برای مصرف کنندگان و خریداران فراهم سازد.

تجربه خرید از داروخانه اینترنتی

خرید از داروخانه آنلاین چه مزایایی دارد؟

داروخانه آنلاین را می توان داروخانه ای اختصاصی در نظر گرفت که شما می توانید هر زمانی از شبانه روز و تا هر مدت که مایل هستید بین محصولات گردش کرده، قیمت ها را بسنجید، محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت گزینه مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید. همچنین می توانید از خدمات ویژه، تخفیف ها و جوایز در نظرگرفته شده نیز استفاده کنید.

کسانی که تجربه خرید از داروخانه اینترنتی را داشته اند اغلب بر این عقیده اند که خرید دارو بصورت آنلاین اغلب مقرون به صرفه تر از خرید حضوری است. داروخانه های آنلاین دسترسی به انواع مکمل و دارو را برای شما فراهم ساخته اند. این مسئله بخصوص برای افرادی که در مناطقی زندگی می کنند که دسترسی راحتی به محصولات متنوع ندارند بیشتر احساس می شود. همچنین اگر به لحاظ جسمی توانایی خروج از منزل را ندارید می‌توانید از امکانات و خدمات داروخانه آنلاین و خرید اینترنتی دارو استفاده کنید.

خدمات داروخانه های آنلاین

خرید اینترنتی دارو به شما این امکان را می دهد تا هر نوع محصول تقویتی، دارو و لوازم بهداشتی که مد نظر دارید را بصورت آنلاین و بدون اینکه ملزم به حضور در داروخانه باشید خریداری کنید. به این معنا است که شما می توانید فضای خصوصی خود را در خرید محصولات داشته باشید.

اگر تمایلی به بیان کردن مشکل خود ندارید و یا تمایل دارید دلیل مصرف مکمل خاص را خصوصی نگاه دارید، تنها کافی است محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و آن را در بسته بندی مناسب درب منزل تحویل بگیرید.

از دیگر خدماتی که می توانید از داروخانه آنلاین بخواهید امکان مشاوره آنلاین یا تلفنی از داروخانه است. شما می توانید سوالات خود را در رابطه با هر نوع دارو از کارشناسان داروخانه بپرسید. نحوه برقراری تماس می تواند از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت و یا بخش چت آنلاین باشد.

همچنین تمام اطلاعات لازم دررابطه با هر نوع مکمل و محصول را در صفحات سایت درج شده است به نوعی که شما می‌توانید اکثر اطلاعات مورد نیاز را با مطالعه مشخصات محصول بدست آورده، درباره ترکیبات، عوارض و نحوه مصرف هر کدام بصورت دقیق آگاهی یابید. محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت مناسبترین گزینه را انتخاب کنید.

نکته مثبت دیگری که می تواند تجربه خرید از داروخانه اینترنتی را دلپذیرتر کند و همچنین عامل برتری خدمات داروخانه آنلاین و نسبت به خرید از سایت های متفرقه باشد مجوزهای رسمی و قانونی برای خرید انواع دارو است. داروخانه های آنلاین برای فروش تمامی محصولات خود مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی، وزارت غذا و دارو و همچنین تأییدیه سیب سلامت را دارد. بنابراین، خرید از داروخانه های آنلاین تفاوتی با خرید از داروخانه های معتبر نخواهد داشت.

خرید ایمن از داروخانه های آنلاین

خرید آنلاین می تواند شما را از طی کردن مسافت، صرف زمان و حتی هزینه آسوده کند. تنها کافی است از طریق گوشی و یا رایانه خود محصول مورد نظر را انتخاب کرده و آن را در سریعترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

یکی از معایبی که می توان نه تنها برای خرید از داروخانه آنلاین بلکه برای هرنوع خرید آنلاینی برشمرد، عدم امکان بررسی فیزیکی محصول است. داروخانه های آنلاین شرایطی را فراهم ساختند تا مخاطبین و مشتریان با خیال آسوده تری اقدام به خرید کنند. برخی از داروخانه های آنلاین علاوه بر ارسال رایگان، شرایط پرداخت در محل نیز فراهم کرده اند. به این ترتیب، مخاطب می تواند محصول مورد نظر را از هر کجای کشور سفارش دهد و پس از اینکه آن را درب منزل تحویل گرفت مبلغ آن را پرداخت کند.

خرید ایمن از داروخانه های آنلاین

چه محصولاتی را می توانید از داروخانه آنلاین خریداری کنید؟

داروخانه آنلاین اجازه فروش تمامی محصولات موجود داروخانه بجز داروهای درمانی را دارد. تمامی محصولات بهداشتی، تجهیزات پزشکی و همچنین مکمل بدنسازی و مکمل های تقویتی در داروخانه های آنلاین به فروش می رسند. در واقع، داروهایی که برای فروش نیاز به نسخه پزشک و یا با جنبه درمانی دارند در داروخانه های آنلاین قابل عرضه نیستند.

از جمله محصولات پرفروش و پرطرفداری که بصورت آنلاین فروخته می شود، می توان به انواع مکمل های بدنسازی، گینر، پروتئین وی و… اشاره کرد.

بطور کلی اقلام قابل خرید از داروخانه های آنلاین را می توان در این چند دسته قرار داد:

  1. انواع ویتامین، مولتی ویتامین و مواد معدنی
  2. مکمل های ورزشی، بدنسازی و انرژی زا
  3. تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی
  4. شیر خشک و غذای کودک
  5. لوازم آرایشی بهداشتی

همچنین مکمل‌های تقویتی همچون زینک پلاس، مکمل های تقویتی، مکمل های تخصصی برای تقویت مفاصل و استخوان ها، تقویت مو، جوانسازی پوست، مکمل های لاغری و تناسب اندام را می توان ذکر کرد.

مکمل های مخصوص کودکان و همچنین وسایل مادر و کودک، نیز در داروخانه های آنلاین فروخته می شود. این قبیل محصولات با توجه به سختی حضور مادر برای خرید مایحتاج خود و یا کودکش بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. همچنین می توان انواع مکمل های مخصوص سالمندان را نیز بصورت آنلاین خریداری کرد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین