راهنمای سفر به بندرعباس

بندرعباس بعنوان مرکز استان هرمزگان و یکی از بزرگترین بندرهای جنوبی کشور، هر سال مورد توجه گردشگران زیادی است که علاقه دارند سفر و اقامت در شهرهای جنوبی کشور را تجربه کنند. اگر ساکن شهر مشهد باشید و بخواهید سفری به این بندر بی­نظیر داشته باشید، پیمودن مسافت ۱۴۰۰ کیلومتری با اتومبیل شخصی کاری سخت و طاقت­فرسا خواهد بود. به شما پیشنهاد می­کنیم که با خرید بلیط هواپیما مشهد بندرعباس زمان رسیدن به این بندر را به حداقل رسانده و طی ۲ ساعت خود را از مشهد به بندرعباس برسانید. در ادامه نکته­هایی را درباره بندرعباس به شما توضیح می­دهیم که بهتر است آنها را پیش از سفر بدانید. در نهایت به شما می­گوییم که از چه طریقی می­توانید با خرید بلیط هواپیما چارتری یا سیستمی با بهترین قیمت، به این بندر سفر کنید.

راهنمای سفر به بندرعباس

هتل­های بندرعباس

بندرعباس هتل­های خیلی زیادی ندارد، اما هتل­هایی که در حال حاضر در این شهر پذیرای مسافران هستند، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به خوبی از گردشگران داخلی و خارجی میزبانی می­کنند. اگر قصد داشته باشید در هتلی لوکس و شیک اقامت کنید و هزینه آن برای شما اهمیت زیادی ندارد، اقامت در هتل­های ۵ ستاره­ای مانند هرمز بندرعباس یا هتل هما بندرعباس را به شما پیشنهاد می­کنیم. اما اگر قصد دارد در هزینه سفر صرفه­جویی کرده و برای اقامت بودجه زیادی را در نظر نگرفته­اید، اقامت در هتل­های ۳ ستاره­ای مانند هتل امین، هتل ایران و یا هتل قدس بندرعباس را به شما پیشنهاد می­دهیم.

جاذبه­های گردشگری بندرعباس

یکی از جاذبه­های مهم گردشگری این شهر، معبد هندوها می­باشد که قدمت آن به یک قرن پیش و زمانی که انگلیسی­ها و پرتغالی­ها و هندی­ها برای تجارت در این منطقه رفت و آمد داشتند، بازمی­گردد. آبگرم گنو یکی دیگر از جاذبه­های این شهر برای کسانی است که به سلامت بدن خود اهمیت زیادی می­دهند. از دیگر جاذبه­های گردشگری مهم این بندر می­توان به حمام گله­داری، مسجد جامع بندرعباس، عمارت کلاه فرنگی و موزه آب اشاره کرد. البته که گشت و گذار در بازار سنتی بندرعباس و همچنین بازار ماهی این شهر نیز توصیه می­شود.

خرید بلیط هواپیما به مقصد بندرعباس

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد بندرعباس، باید در ابتدا وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید. بعد از اینکه شهر مبدا و مقصد و تاریخ پرواز خود را مشخص کردید، اسنپ تریپ پیشنهادات مختلفی از ایرلاین­های مختلف را به شما ارائه می­دهد که می­توانید با بررسی آنها و بر اساس شرایط شخصی خودتان، تصمیم نهایی را بگیرید و یک بلیط را خریداری نمایید و هزینه آن را نیز بصورت آنلاین پرداخت کنید. لازم نیست نگران برگشت به شهر خود باشید، زیرا می­توانید پرواز دو طرفه را انتخاب کرده و بلیط هواپیما بندرعباس مشهد را نیز از همان ابتدا خریداری نمایید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین