با کاشت ابرو طبیعی از ابروهایی زیبا و طبیعی لذت ببرید…

با کاشت ابرو طبیعی از ابروهایی زیبا و طبیعی لذت ببرید...

ریزش ابرو پدیده‌ای است که ممکن است در هر سنی یا مبنی بر هر حادثه یا دلیلی برای هر یک از ما اتفاق بیفتد. یکی از دلایل ریزش ابرو استفاده از خدمات تتو ابرو است. بانوان عزیزی که سابقه استفاده از خدمات تتو ابرو و ریزش ابرو بر اثر استفاده از این خدمات را دارند، قادر به استفاده از خدمات کاشت ابرو هستند.

همچنین از جمله دلایل دیگر ریزش ابرو که می‌توان در آن از خدمات کاشت ابرو استفاده کرد مواردی هم‌‌چون کم‌کاریِ غده‌ی تیروئید اشاره داشت، که علاوه بر دیگر مشکلات ایجاد شده در بدن منجر به ریزش موی ابرو می‌شود و همچنین کَندن ابرو بر اثر اختلالات روحی – روانی یا ضربه‌ی شدیدی که منجر به شکستگی ابرو شده باشد را شامل می‌شوند.

کاشت ابرو به افرادی که به طور ژنتیکی ابروهایی کم پشت و نازک دارند یا افرادی که به دلیل بیماری دچار ریزش ابرو شده اند کمک می کند که از داشتن ابروهایی طبیعی و زیبا لذت ببرند.

اساس کاشت ابرو، شبیه به روش سنتی کاشت مو است. امروزه عمدتا از روش FUT برای کاشت مو استفاده می شود. دیگر روش های کاشت مو مبتنی بر FUE در شرایطی استفاده می شوند که ابرو نیاز به ترمیم داشته باشد یا فرد دچار الگوی ریزش موی سکه ای شده باشد.

موی ابرو دارای تفاوت های اساسی با موی سر است. تک تار مویی بودن ابروها، تغییر جهت رشد موها در بخش های سر، تنه و دم ابرو، افزایش زاویه رشد موها نسبت به پوست صورت و متفاوت بودن چرخه رشد موها در موهای ابرو و سر، برخی از تفاوت های اساسی موهای ابرو با موهای سر هستند. با توجه به تفاوت های ذکر شده و قرارگیری ابروها در بخش مرکزی صورت، کاشت ابرو نیاز به دقت و مهارتی به مراتب بیشتر از کاشت موی سر دارد. معمولا کاشت مو در یک جلسه بیش از ۵ ساعته کامل می شود.

مقدمه‌ای بر عمل کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش FUT یک روش مادر و رایج برای کاشت ابروی طبیعی می‌باشد که به‌طور معمول بین ۲۵۰ الی ۴۰۰ تار مو یا کمی بیشتر برای هر ابرو نیاز هست. این تارهای مو تنها قابل جداسازی از بانک مو واقع در پشت سر خواهد بود. در کاشت ابرو نیازی به تراشیدن موی سر نیست. به اطلاعات ارائه شده توسط بعضی مراکز که به برداشت مو از بالای ابرو یا مقابل گوش‌ها اشاره شده ، توجه نکنید چراکه صحت و اعتبار ندارند. فولیکول‌های موی قابل کاشت در ابرو تنها از بانک موی واقع در پشت سر قابل برداشت هستند.

مکانیزم کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش FUT یکی از قدیمی‌ترین و رایج‌ترین شیوه‌ها در پیوند و کاشت ابرو و مو محسوب می‌شود که در عناوین مربوط به کاشت مو به همراه دو شیوه‌ی رایج دیگر در کاشت مو به توضیح آن پرداخته‌ایم.

در کاشت ابرو به روش FUT پس از تزریق بی‌حسی موضعی؛ جداسازی نوار باریکی از بانک موی سر و جداسازی فولیکول‌های مو – تارهای موی قابل پیوند – از این نوار، عمل کاشت ابرو در هر یک از نواحی مشخص شده صورت می‌گیرد.

این‌کار تا جایی ادامه دارد که ابروهای شما عزیزان به ظاهر موردنظر و طبیعی خودشان برسند و میزان پرپشتی ابرو به سطح تعیین شده توسط مراجعه کننده برسد. پس از جداسازی نوار اهداکننده از بانک موی سر، محل برش داده و جراحی شده در سر بخیه داده می‌شود و اقدامات مراقبتی پس از کاشت ابرو  به اطلاع مشتری می‌رسد.

با کاشت ابرو طبیعی از ابروهایی زیبا و طبیعی لذت ببرید...

بانک مو

به طور معمول یکی از اولین سوالات هر مشتری این است که موهای لازم برای کاشت ابرو به روش FUT از کجای سر برداشته می‌شوند. ناحیه‌ی پشت سر با در برداشتن بیشترین تعداد فولیکول‌های مو و برخورداری از تراکمی به شدت بالا، بهترین بخش برای برداشت فولیکول‌‌های قابل کاشت در ابرو یا پوست سر محسوب می‌شود.

مزایای کاشت ابروی طبیعی

  • عاری از هرگونه درد و حساسیت
  • عدم نیاز به دوره نقاهت یا استراحت طولانی پس از کاشت ابرو
  • عدم نیاز به حضور همراه برای همراهی پس از عمل کاشت ابرو
  • امکان فرم‌دهی، برداشتن و ریفُرم‌کردن ابروهای کاشته شده پس از کاشت ابرو
  • برخورداری از امکان تغییر رنگ، تعیین فرم خواب ابرو و حتی تعیین میزان پرپشتی
  • ترمیمِ آسیبِ ابرو بر اثر شکستگی، وراثت، عفونت، جای زخم
  • انجام عمل کاشت ابرو به روش FUT بین بازه ۷ الی ۹ ساعته تنها در یک جلسه
  • پیشگیری از بروز حساسیت و عوارض جانبی با انجام تست‌های پیش از عمل

اقدامات و مراقبت های بعد از  کاشت ابرو

  • پرهیز از تماس ابرو با آب و عدم شستشوی ابرو و صورت تا ۴۸ الس ۷۲ ساعت
  • پرهیز از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی و تعریق شدید تا ۴۸ الی ۷۲ ساعت
  • شستشوی نرم ابروها از ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از انجام عمل
  • رسیدگی به ابروها و کوتاهی مداوم اون‌ها تا یک سال پس از کاشت ابرو

نکته: لازم به ذکر است که به فاصله‌ی ۳ الی ۴ ماه پس از انجام عمل، ابروهای کاشته شده دچار ریزش موقتی شده و مجددا رشد خواهند کرد.

هم‌چنین تا یک سال پس از کاشت ابرو به روش fut تار موهای پیوند خورده نیاز به رسیدگی و اصلاح مداوم دارند چرا که طول آن‌ها متناسب با موی برداشته شده از بانک مو خواهد بود و این امر منجر به رشد بیش از اندازه تارهای ابروی پیوند خورده شده و نیازمند رسیدگی مداوم شما عزیزان نسبت به کوتاهی و مرتب‌سازی ابروی کاشته شده خواهد داشت.

با کاشت ابرو طبیعی از ابروهایی زیبا و طبیعی لذت ببرید...

تعداد جلسات و هزینه عمل کاشت ابرو

  • تعداد جلسات کاشت ابرو: از آنجایی که در هر جلسه استفاده از کاشت ابرو به روش fut یا کاشت مو به روش FUT، امکان کاشت ۱۵۰۰ تا ۸۰۰۰ فولیکول (تار موی قابل کاشت) وجود دارد و برای اطمینان از تراکم و ترمیم کامل ابرو نیاز به تعدادی بین ۲۵۰ الی ۴۰۰ تار مو وجود دارد؛ در نتیجه با یک جلسه کاشت ابرو می‌توان از ترمیم، افزایش تراکم یا کاشت فرم دلخواه ابرو اطمینان حاصل کرد.
  • هزینه کاشت ابرو: هزینه نهایی پس از گذراندن جلسه معاینه و نیاز شما عزیزان نسبت به ترمیم، کاشت فرم دلخواه یا افزایش تراکم ابرو مشخص خواهد شد، اما به طور میانگین هزینه کاشت ابرو به روش FUT در کلینیک ساعی حداکثر ۵ الی ۶ میلیون تومان خواهد بود.

❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین