فرمول ویژه روغن خراطین دکتر فتاح زاده

روغن خراطین یک روغن طبیعی با خاصیت طبی و درمانی است. این روغن از یک نوع کرم خاکی استخراج می‌شود. روغن خراطین برای بانوان و آقایان اثرگذاری داشته و برای افزایش حجم لب، حجم گونه، باسن، سینه، عضلات بدن، رفع چین و چروک بعد از زایمان، خطوط دور چشم، افزایش طول آلت تناسلی و … کاربرد دارد. این روغن سرشار از امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و سرشار از پروتئین‌های مفید بوده و به صورت ماساژ درمانی مصرف می‌گردد. در این مطلب قصد داریم درباره فواید و اهمیت استفاده و قیمت روغن خراطین برای بانوان و آقایان و تاثیر مثبتی که پس از استفاده حاصل می‌شود، صحبت کنیم. اگر قصد خرید روغن خراطین را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا به انتها بخوانید.

درباره روغن خراطین

فرمول ویژه روغن خراطین دکتر فتاح زاده

روغن خراطین از دیرباز توسط طبیبان طب سنتی آسیایی و اروپایی تجویز می‌شده است. روغن خراطین حدود از ۳۱ نوع اسید آمینه دارد که ۱۸ نوع آن از بدن کرم خراطین تهیه می‌گردد. کرم خراطین نوعی کرم خاکی با نام علمی Eisenia Fetida است. خواص روغن خراطین اصل با توجه به مواد غنی موجود در آن قدر زیاد است که امروزه نیز کاربرد دارد و توسط متخصصان طب سنتی تجویز می‌شود و به عنوان یکی از بهترین روش‌های درمان طبیعی برای بزرگ کردن سایز اندام‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روغن سرشار از امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ ، الانتئین، کلاژن، ویتامین E و سرشار از پروتئین‌های مفید دیگر است.

کاربرد و خاصیت روغن خراطین برای بانوان و آقایان

روغن خراطین در طب سنتی جایگزینی مناسب برای تمام انواع کرم‎های شیمیایی، جراحی زیبایی، بوتاکس و … است. بیشتر بانوان از این روغن برای سایز و حجم لب، گونه ، سینه ، باسن، رفع ترک‌های شکم و پهلوی بعد از زایمان، چروک دور چشم، خط خنده و … استفاده نموده و اغلب مردان بیشتر برای افزایش سایز آلت تناسلی خود از این روغن بهره می‌برند. در واقع روغن خراطین اصل کاربردی جهت افزایش رشد طولی، عرضی و حجم موضعی عضلات بدن آقایان و بانوان دارد. به صورت تفصیلی در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

  • رفع اثرات جوش و آکنه در خانم‌ها و آقایان: پس از ایجاد جوش و آکنه روی صورت به علت تخریب شدن لایه اپیدرم پوست اثر آن به شکل لک روی صورت باقی می‌ماند .روغن های خراطین به دلیل دارا بودن اسیدهای آمینه ملانین پوست را هم رنگ سازی نموده و در نتیجه لک پوستی
  • به طور کامل حذف خواهد شد.
  • از بین بردن خط لبخند، خط اخم و خطوط پیشانی: کاربرد مهم روغن خراطین، کاهش چین و چروک پوست و در نهایت جوان سازی پوست است. همچنین موجب شفافیت، لطافت و درخشندگی در پوست خواهد شد؛ کاری که بسیاری از کرم‌های شیمیایی گران قیمت نیز قادر به انجام آن نیستند.
  • افزایش حجم، سایز و بهبود افتادگی سینه و باسن: کوچک بودن، افتادگی سینه و باسن و بسیاری مشکلات دیگر موجب شده تا روزانه بانوران زیادی خود را به روش پر هزینه و البته خطرناک تیغ جراحی بسپارند. بسیاری بانوان دیگر نیز برای انواع کرم و ژل حجم دهنده با ترکیبات شیمیایی موجود در بازار که برخی از آن‌ها تقلبی بوده و عوارض زیادی دارند هزینه می‌کنند. این کرم و ژل‌ها دارای عوارضی همانند سیاه و لکه شدن پوست، سوزش و خارش طولانی مدت و … می‌باشند. استفاده از روغن خراطین تاثیر بیشتر و عوارض بسیار کمتری دارد و عملا عوارض آن صفر است.
  • حجیم کردن گونه و لب: گونه و لب برجسته امروزه یکی از پارامترهای زیبایی چهره است. داشتن لب نازک و باریک و گونه صاف و بدون برجستگی اصلا مورد پسند نیست؛ لب حجیم، درشت و بزرگ به همراه گونه برجسته است که بی‌نظیر و مطلوب زنان و مردان امروزی است. زنان با تزریق ژل، بوتاکس، پروتز و … اقدام به حجیم کردن و برجسته نمودن گونه خود می‌کنند. عوارض زیادی هم شامل تورم، کبودی و التهاب دارد. این روش ریسک زیادی دارد. روغن خراطین با قدرت شگفت انگیز بعد از طی یک دوره حداقل یک ماهه تا چهل روزه برجستگی و افزایش حجم دلخواه را به گونه و لب بانوان خواهد داد.
  • روغن خراطین درمان چاقی لاغری صورت: برای چاق کردن موضعی نقاطی از صورت و رفع گودی چشم و … می‎توان از روغن خراطین و به خصوص از روغن خراطین و زالو استفاده نمود. روغن خراطین مورد نظر از روغن کرم خاکی و روغن زالو با روش مشابه هم تهیه شده و خواصی مکمل هم خواهند داشت.
  • حجم پیدا کردن موضعی عضلات ورزشکاران: بیشتر ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات، طول، قطر و حجم یافتن یک یا چند عضله مورد نظر خود از روغن خراطین استفاده می‌کنند. عوارض استفاده و مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی موجب شده تا بسیاری از ورزشکاران زیبایی اندام با این روغن آشنا باشند.
  • افزایش و بهبود سایز آلت جنسی آقایان: بسیاری از آقایان و به ویژه جوانان علاقه دارند طول آلتی بیشتر از حد نرمال داشته باشند. افزایش طول و قطر آلت موجب افزایش اعتماد بنفس، افزایش مدت زمان رابطه جنسی، رابطه لذت بخش برای هر دو طرف، لذت بخش‌تر و … شود.

شیوه استفاده و نحوه مصرف روغن خراطین

فرمول ویژه روغن خراطین دکتر فتاح زاده

نحوه مصرف و شیوه استفاده از روغن خراطین بسیار آسان است. قبل از استفاده باید پوست ناحیه مورد نظر تمیز باشد، سپس با یک حوله کمی ولرم و با استفاده از دست سطح پوست چند دقیقه ماساژ داده شود تا خون رسانی به آن ناحیه بیشتر شود. در مرحله بعد چند قطره روغن خراطین روی ناحیه مورد نظر و کف دست ریخته شده و حدود پنج دقیقه بسیار آرام ماساژ داده شود تا به تدریج جذب پوست گردد. ماساژ باید متناسب با اندام باشد و برای هر بخش از بدن متفاوت است؛ مثلا ماساژ دورانی، ضربه‌ای یا … باشد. سپس با یک دستمال نرم عضو مورد نظر از بدن تمیز شود. نتیجه مطلوب نیازمند طی شدن طول درمان است.

طول دوره مصرف و اثربخشی روغن خراطین

طول دوره مصرف برای اثرگذاری صحیح و بیشتر روغن خراطین حداقل به مدت حدودی یک ماه است. برای تکمیل دوره درمان و ایجاد اثربخشی درست دائمی به مدت زمانی حدود سه تا شش ماه نیاز دارد که باید به صورت مداوم استفاده شود.

روش تولید و تهیه روغن خراطین

فرایند آماده سازی روغن خراطین به این صورت است که ابتدا حدود یک کیلو گرم کرم خراطین تهیه شده، سپس کرم خراطین داخل ظرفی در بسته با دو لیتر آب قرار داده می‌شود. در گام بعدی ظرف در یک محیط با دمای ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد به مدت ۴۰ روز نگهداری شده تا آب داخل ظرف تبخیر شده و بخش باقی مانده آب به صورت رطوبت جذب بدن کرم شده و کرم‌ها ورم می‌کنند. مرحله بعدی روغن گیری از کرم خراطین است. قیمت روغن خراطین به دلیل روش ساخت پیچیده و طولانی مدت قیمت کمی بالایی دارد.

شرایط نگهداری از روغن خراطین

بسیاری از افراد روغن خراطین اصل را خریداری می‌کنند اما اغلب با شرایط نگهداری روغن خراطین آشنایی ندارند. این روغن باید دور از نور مستقیم خورشید نگهداری گردد .قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید حتی به اندازه مدت دو تا سه ساعت منجر به تغییر شکل ظاهری و از بین رفتن خاصیت آن خواهد شد. این روغن در یخچال و در دمای پایین هم نباید نگهداری شود بلکه بهتر است داخل کابینت یا کمدی که دمای ملایم، خشک و نور غیر مستقیم دارد قرار داده شود. پس از هر بار استفاده درب آن باید محکم بسته شده تا از ورود هوا به آن جلوگیری گردد.

فرمول ویژه روغن خراطین دکتر فتاح زاده

خرید روغن خراطین اصل از محل معتبر

کسان زیادی هستند که تمایل به استفاده و خرید روغن خراطین اصل و درمان به شیوه سنتی دارند اما محصولی تاثیرگذاری لازم را دارد که خلوص مناسب، مرغوب و با کیفیت باشد. روغن خراطین اصل باید رنگی تیره با غلظت بسیار زیاد داشته باشد. در زمان خرید روغن خراطین اصل باید توجه شود که علاوه بر غلظت بالا و رنگ آن قهوه‌ای سوخته باشد. امروزه علاوه بر عطاری‌های سطح شهر، فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاینی هستند که به عرضه و فروش محصول می‌پردازند. باید توجه کرد قیمت روغن خراطین با هزینه پایین نباید فدای کیفیت باشد؛ همچنین خرید روغن خراطین با قیمت بالا هم تضمین کننده کیفیت نیست بلکه خرید از فروشگاه‌ معتبر است که مهم است و موجب اطمینان خاطر خریدار خواهد شد. فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین زیادی همچون فروشگاه محلول در زمینه تهیه، تولید، عرض و فروش روغن خراطین اصل با فرمول ویژه روغن خراطین دکتر فتاح زاده مشغول به فعالیت هستند.

کلام آخر

به طور کلی با بررسی و مقایسه خواص روغن خراطین با انواع زیادی از روش‌های جراحی زیبایی مشخص می‌شود که درمان با عمل جراحی تنها راه حل نیست؛ چرا که جراحی و افزایش حجم خطرات زیادی دارد، شامل:

  • از کار افتادگی عضو مورد نظر بعد از عمل
  • احتمال نفوذ مواد شیمیایی به داخل رگ های خونی
  • هزینه بسیار بالا و …

طب سنتی برای پیشگیری از این مسایل راهکارهای بی ضرر، طبیعی و راحت را به مصرف کننده پیشنهاد می‌دهد. طب سنتی از دیرباز تا به امروز بهترین راهکار برای افزایش حجم را استفاده و خرید روغن خراطین معرفی می‌کند. با خرید روغن خراطین اصل دکتر فتاح زاده از یک فروشگاه معتبر همچون وبسایت اینترنتی محلول (mahlol.com)، افراد می‌توانند به صورت عاقلانه و درست سلامت و زیبایی خود را تضمین شده بدانند.

فروشگاه اینترنتی محلول و متخصصان برجسته‌ی این فروشگاه معتبر، به صحت و سلامتی تمام مردمان خوب ایران زمین می‌اندیشند.

تلفن تماس: ۰۴۱۴۲۲۶۶۷۸۸


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین