طرز تهیه کیک کرمفیل

طرز تهیه کیک کرمفیل,طرز تهیه کیک,کرمفیل,طرز تهیه کیک شکلاتی با مغز کرمفیل,;VLTDG,;d; ;vltdg,cream filled cake

طرز تهیه کیک کرمفیل
برای تهیه شیرینی و کیک از مواد بسیاری استفاده می شود که در حال حاضر یکی از پرمصرف ترین آنها کرمفیل است. در این مطلب از آموزش آشپزی قصد داریم طرز تهیه کیک کرمفیل شکلاتی را آموزش دهیم. با توجه به اینکه مواد لازم برای تهیه این کیک، برای همگان به راحتی در دسترس است، توصیه می کنیم که در وقت مناسب حتماً این کیک خوشمزه را تهیه کنید.
لازم است که گاهاً از شیرینی ها و کیک های بازاری فاصله بگیرید و خودتان برای تهیه کیک دست بکار شوید. حال برای طرز تهیه کیک شکلاتی با مغز کرمفیل به سراغ تهیه کردن مواد اولیه آن بروید. در نظر داشته باشید که از کرمفیل برای طعم دهندگی شیرینی ها و همچنین تزئین کردن کیک ها استفاده می شود.
مواد لازم طرز تهیه کیک کرمفیل
شیر۳ لیوان
شکر۱/۵ لیوان
پودر کاکائو۳ قاشق غذا خوری
وانیل۱/۵ قاشق چای خوری
روغن مایع۱ لیوان
نشاسته ذرت۲ قاشق سوپ خوری
تخم مرغ۵ عدد
بکینگ پودر۲ قاشق چای خوری

دستور و روش تهیه

در یک کاسه ۱ عدد تخم مرغ را شکسته و سپس به کاسه نصف لیوان شکر نیز اضافه کنید. حال دو مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب نمایید. ظرف دیگری برداشته و ۳ لیوان شیر و همینطور نشاسته ذرت را با هم ترکیب نمایید.

 

به ترکیب داخل ظرف، نیمی از لیوان آرد را هم بیفزائید. نهایتاً ترکیب تخم مرغ و شکر را که در کاسه انجام داده بودید را به آن اضافه کنید. سپس ظرف را بر روی شعله قرار دهید.

 

دقت کنید که شعله متوسط باشد. سپس شروع به همزدن کنید تا کاملاً سفت شوند. آخر کار نیز نصف قاشف چای خوری وانیل به مخلوط افزوده و زمانی که حس کردید که کاملاً سفت شده است ظرف را از روی شعله بردارید.

 

حال باید ظرف را درون یخچال بگذارید. قبل از آن روی ظرف را با استفاده از یک پلاستیک فریزر پوشش داده و سپس در یخچال بگذارید.

 

حال به سراغ ۴ تخم مرغ باقیمانده رفته و آنها را در یک کاسه نسبتاً متوسط بشکنید. سپس ۱ قاشق چای خوری وانیل به کاسه افزوده و بعد ۱ لیوان شکر و همچنین ۱ لیوان روغن هم بیفزائید. همه مواد را به مدت ۹۰ ثانیه به خوبی بهم بزنید.

 

بعد از اینکار ۲ لیوان آرد را به ۳ قاشق غذا خوری کاکائو و ۲ قاشق چای خوری بیکینگ پودر اضافه نمایید. این ترکیب را چندین بار الک کرده و بعد به مواد اضافه نمایید.

 

بعد از اضافه کرد مواد، با استفاده از لیسک آنها را کاملاً بهم بزنید. نهایتا کرمفیل را با استفاده از یک ماسوره روی مواد حرکت داده و سپس در قالب کیک ریخته و در فر بگذارید.

 

دقت کنید که فر را از قبل در دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم کرده باشید. بعد از قرار دادن کیک در فر به مدت ۳ ربع اجازه دهید تا کیک کرمفیل شکلاتی ما آماده شود.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین