جملات انگیزشی

جملات انگیزشی,[lghj hk'dcad,jomalat angizeshi,سخن بزرگان,جملات موفقیت,انگیزشی

جملات انگیزشی و تاثیر آنها بر زندگی

برایان تریسی می­ گوید “زندگی بی نظیری داشته باشید و هیچ محدودیتی برای خود در نظر نگیرید.” جملات انگیزشی و الهام بخش می­ توانند سبک زندگی ما را تغییر دهند و در مسیر رسیدن به زندگی موفق یاری دهنده لحظات حساس و تصمیمات مهم باشند. در این مطلب از همدوره قصد داریم مروری بر این جملات داشته باشیم.

راز جملات انگیزشی

افکار و احساساتی که اعتقادات و انتظارات شما را تشکیل می ­دهند؛ تمام حوادثی که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد را تعیین می­کند.

 

با تغییر کیفیت افکار خودتان می­ توانید کیفیت زندگی خود را تغییر دهید. به عنوان مثال شما می ­توانید با شوخی به موقع، مردم را خوشحال کنید بنابراین اعتقادات ما به اتفاقاتی که دنیا رخ می­ دهد، واکنش نشان می­ دهد.

 

شما تنها بر روی افکار خودتان کنترل کاملی دارید و به همین دلیل جملات انگیزشی نقش مهمی را ایفا می­ کنند.

 

شما می­ توانید تصمیم بگیرید که در یک شرایط خاص به چه موضوعی فکر کنید. افکار و احساسات شما، اعمال و نتیجه­ به دست آمده را تعیین می­ کند. تمام این روند با افکار شما شکل می­ گیرند و نتیجه می گیریم که جملات انگیزشی سریع ترین روش برای تنظیم کردن افکار است.

 

سعی کنید به جمع آوری جملات مثبت ادامه دهید. اگر متوجه شدید که انرژی و روحیه شما در حال کاهش است، به سادگی می­ توانید با یک جمله الهام بخش، روحیه خود را به سرعت بهبود بخشید.

 

جملات الهام بخش درباره زندگی و موفقیت

در ادامه برخی از بهترین جملات انگیزشی را آماده کرده ­ایم که می توانید با استفاده از آنها، افکار خود را کنترل و با تفکر مثبت، اهداف جدید را تعیین کنید.

 

– والت دیزنی: در زندگی باید از شعار بپرهیزید و تنها عمل کنید.

این جمله انگیزشی توسط فردی ثروتمندی گفته شده است که زمین را به مکانی شادتری تبدیل کرده است.

 

– وینستون چرچیل: افراد بدبین در هر فرصت مشکل را می ­بینند. افراد خوشبین؛ در مشکلات فرصت می­ بینند.

هنگامی که از جملات موفقیت نقل شده توسط افراد مشهور صحبت می­ شود، جملات الهام بخش وینستون چرچیل درباره تفکر در بالای این لیست قرار دارد.

 

– ویل راجرز: اجازه ندهید که دیروز، امروز شما را از بین ببرد.

ویل راجرز یک بازیگر آمریکایی، گاو چران، مقاله نویس و مفسر اجتماعی بود که اعتقاد داشت که همیشه باید پیشرفت می ­کرد.

 

– منبع نامشخص: شما باید از شکست­ ها بیشتر یاد بگیرید. نباید اجازه بدهید که شکست شما را متوقف کند. شکست­ ها شخصیت شما را می­ سازند.

با جایگزین کردن واژه “شکست” با واژه “یادگیری”، از شکست خوردن ترس کمتری خواهید داشت و این به شما امکان می ­دهد که بر روی رشد و پیشرفت متمرکز شوید.

 

– از نقل قول­ های وینس لومباردی: اگر شما شکست نخورید، پیشرفت نمی­ کنید.

وینس لومباردی یک قهرمان فوتبال آمریکایی بود که کلمات پرطرفدار آن را اغلب در فهرست ۱۰ جایزه الهام بخش نقل قول می­ کنند.

 

– استیو جابز: اگر واقعاً به کاری که انجام می­ دهید اهمیت می­ دهید، لازم نیست که آنها را به اجبار انجام دهید. دید و بینشتان شما را به پیش می­راند.

در این جمله استیو جابز نصحیت جالبی را بیان کرده است: کارهایی که به آنها علاقه دارید، را انجام دهید.

 

– راب سیلتانن: انسان­ های که فکرهای عجیب دارند می ­توانند دنیا را تغییر دهند.

این یکی از بهترین نقل قول­ ها برای زندگی است؛ زیرا به ما یادآوری می کند که بدون محدودیت فکر کنیم و هرگز به افکار عجیب خود شک و تردید نداشته باشیم.

 

– اوگ ماندینو : اگر هدف من برای رسیدن به موفقیت قوی باشد، شکست هرگز من را ناامید نخواهد کرد.

این کلمات الهام بخش معنای خاصی دارند. این کلمات هدف بطور مداوم اهدافمان را به ما یادآوری می­ کنند.

 

– موهنیش پابرای : مدیران شرکت ها در روبرو شدن با نامعینی­ ها و همچنین کاهش ریسک خوب عمل می­ کنند. این عملکرد یک مدیر معمولی است.

ممکن است نسبت به اتفاقاتی که انتظار آنها را نداریم هیجان زده شویم با این وجود بهتر است به نتیجه ه­ای احتمالی که ممکن است به دست بیاید توجه کنیم.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین