رمان سیگار شکلاتی

رمان سیگار شکلاتی,سیگار شکلاتی,دانلود رمان سیگار شکلاتی,دانلود رایگان رمان سیگار شکلاتی,vlhk ilh \,v hwtihkd,هما پور اصفهانی,رمان های هما پور اصفهانی

رمان سیگار شکلاتی

هما پور اصفهانی از رمان نویسان جوان کشورمان هستند که معمولاً رمان های ایشان باب میل عامه مردم است. از چهارمین اثر وی می توان بعنوان بهترین اثر به چاپ رسیده از ایشان اشاره کرد که رمان سیگار شکلاتی نام دارد. این رمان در ژانر، اجتماعی، عاشقانه و البته معمایی نوشته شده است. در این مطلب از همدوره به توضیح خلاصه این رمان زیبا و عاشقانه خواهیم پرداخت.

شخصیت های اصلی رمان سیگار شکلاتی

در این رمان به خوبی می توان پیشرفت قلم زدن خانم پور اصفهانی را مشاهده کرد. در رمان سیگار شکلاتی ، سه شخصیت به عنوان شخصیت های اصلی داستان ایفای نقش کرده اند که اردلان، سارا و شهراد نام دارند.

 

شهراد که در گذشته، سختی ها و تلخی های زیادی را تجربه کرده بود، به دنبال هدفی بزرگتر می باشد. اردلان نیز فردی شجاع است و مشکلاتی را نیز روبری خود می بیند اما دوست فداکار شهراد است؛ این موضوع زمانی نمود پیدا می کند که این دو عاشق دختری می شوند، که اردلان از این مثلثی عشقی خود را کنار می کشد.

 

اما سارا شخصیتی محکم و استوار است که در پی انتقام جویی خود را وارد داستان هایی می کند. سارا چیزی برای از دست دادن ندارد و گاهاً با حرکات کودکانه خود تصور خواننده را در خصوص خودش بر هم می زند.

 

اگر به رمان هایی علاقمند هستید که در آن موضوع و حرکات شخصیت های آن قابل حدس نباشد، پیشنهاد می کنیم که رمان سیگار شکلاتی را دانلود کرده و مطالعه کنید. در این رمان شعر ها و متن های مرتبط با موضوع نیز خواهید خواند که به گیرایی رمان کمک شایانی کرده است. به طور کلی می توان رمان سیگار شکلاتی را اثر قوی هما پور اصفهانی دانست.

 

قسمتی از رمان سیگار شکلاتی

-اوففف دستت درد نکنه داداش شهراد. حال دادی خفن.

شهراد پوزخند زد، از لب تخت بلند شد.

دستمالی که مخصوص پاک کردن دستاش بود رو از توی کیفش بیرون کشید و انگشتای بلند اما پینه بسته اش رو یکی یکی روی دستمال کشید، بعد کف دستش و بعد هم کل دستش رو با وسواس پاک کرد…

 

لینک دانلود این رمان به درخواست نویسنده اثر حذف شده است

 


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین