ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی

 

بیایید موقعیتی را در نظر بگیریم که شما میخواستید یک خرید آنلاین یا یک تراکنش مالی انجام دهید و برای آن یک ووچر پرفکت مانی ایجاد کردید. اما به هر دلیلی شما دیگر نمی خواهید خرید یا تراکنش مورد نظر را انجام دهید و دوست دارید ووچر فعلی را با سایر ارز های الکترونیک مبادله کنید.خوشبختانه به دلیل وجود تعداد زیاد سرویس های مبادله شما به راحتی قادر به انجام این کار خواهید بود. بسیاری از آنها از پرفکت مانی حمایت کرده و شرایط مناسبی را برای تعویض ارز فراهم می کنند. امروزه ووچر پرفکت مانی قابل مبادله با انواع ارز های کوچک و بزرگ مجازی هست(بیت کوین، لایت کوین، مونرو و…) برای دیگر ارز ها(پاییر، QIWI، و…) و برای اسکناس ها (USD, EUR, GBP, RUR و…).

 

ما به شما سرویس های مبادله ی رسمی مانند Wchange , X-pay , 24paybank  را پیشنهاد می‌کنیم. کارمزد های مختلفی برای انواع مبادله هایی که می توانید انجام دهید وجود دارند که معمولا از ۰٫۵% تا ۳ تا ۴% می رسند. لطفا به نرخ مبادله توجه داشته باشید مخصوصا درباره ی واحد پول فیات بعضی سرویس ها ووچر ها را با نرخ ۰٫۹% یا کمتر مبادله می کنند. معمولا سرویس های مبادله ی کوچک تر کارمزد های کمتری دریافت می کنند.در ایران هم وب سایت قدرتمند پرفکت مانی ۲۴ تبادل ووچر پرفکت مانی را انجام می دهد.

 

حتما سوابق سرویس مبادله ای که استفاده از آن را در نظر دارید بررسی کنید.

 

علاوه بر فروش ووچر پرفکت مانی ، شما می‌توانید آن را در انجمن پرفکت مانی برای فروش بگذارید. بیشتر اوقات کاربران به وسیله ی این انجمن می توانند ووچرهای مناسب با نرخ های بهتر و حتی بدون کارمزد خریداری کنند.

 

ووچر پرفکت مانی دارای مزیت های بسیار و تقریبا بی نقص هستند. شما می توانید یکی از نقص های آن را نام ببرید؟ ما هم نمی توانیم!این کار یک روش پرداخت جالب است. و می توانیم ببینیم بقیه ی سرویس های تراکنش مشابه شروع به معرفی خدمات مشابه نموده اند. آنها با دیدن محبوبیت ووچر پرفکت مانی در میان کاربران و درخواست های آنها می خواهند بخشی از بازار را به دست بگیرند.اگر قصد خرید پرفکت مانی را دارید صرافی های مجاز در ایران این کار را انجام می دهند . پیشنهاد ما پرفکت مانی ۲۴ ا حتما سر بزنید .

 

به عنوان یک کاربر عادی شما می توانید سود بسیاری با استفاده از ووچر پرفکت مانی ببرید. بعد از فعال سازی، می توانید در هرزمانی بدون هرگونه تعلل یا ریسک یا هر مشکلی، هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید. حتی اگر دیگر احتیاجی به آن نداشته باشید، می توانید به راحتی مستقیما آن را با یک کاربر دیگر مبادله کرده و یا ووچر خود را با ارز مورد نیاز تعویض کنید.

پس هرچه سریعتر حساب خود را در پرفکت مانی ایجاد کنید و از سریع و آسان ترین ابزار پرداخت آنلاین بهره مند شوید!


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین