امیر کاظمی

امیر کاظمی,بیوگرافی امیر کاظمی,امیر کاظمی بازیگر,hldv ;hzld

بیوگرافی امیر کاظمی

امیر کاظمی یکی از بازیگران جوان و خوش استایل تلویزیون و سینمای ایران است که متولد دومین ماه از فصل پاییز در سال ۱۳۸۹ از شهر تهران است. این بازیگر که قبل از بازیگری در تیم ملی اسکیت عضویت داشت بعد از انصراف از این ورزش و همچنین انصراف از رشته تحصیلی نمایش در مقطع لیسانس به بازیگری روی آورد.

 

امیر کاظمی در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمده است، که فقط یک برادر کوچکتر از خود دارد، نام برادرش آرش است و جالب است بدانید که پدربزرگ و مادربزرگ مادری اش اهل آلمان هستند.

 

از بازیگرانی که آقای کاظمی به آن علاقمند هستند، خسرو شکیبایی هستند، گفته می شود که امیر کاظمی آنقدر به سینما و فیلم علاقه مند بود که در سن ۸ سالگی به تنهایی برای دیدن فیلم میکس که به کارگردانی داریوش مهرجویی بر روی پرده سینما می رفت به سینما مراجعه می کند.

 

با توجه به اینکه پدربزرگ امیر در آلمان زندگی می کرد برای امیر اسکیت فرستاده بود تا این بازیگر در این رشته به فعالیت بپردازد، امیر بعد از ثبت نام در کلاس های اسکیت و گذراندن دوره های حرفه ای توانست در ۱۲ سالگی به تیم ملی دعوت شود اما به خاطر سختی این ورزش ترجیح داد تا دیگر این ورزش را ادامه ندهد.

 

اولین تجربه بازیگری امیر کاظمی در فیلم مرضیه برومند بود. این اتفاق در سن ۱۴ سالگی برای او رخ افتاد. آقای کاظمی در سکانس آخر فیلم خانم برومند به ایفای نقش پرداخته بود.

 

بعدها در سال ۱۳۸۵ وقتی که فقط ۱۶ سال داشت در یک فیلم کوتاه حضور پیدا کرد و در سال ۸۷ با سریال همه بچه های من در تلویزیون به مردم ایران شناخته شد؛ اما آغاز شهرت ایشان در سال ۹۴ با سریالی که از شبکه سوم سیما به نام شمعدونی پخش می‌شد که کارگردانی آن را نیز سروش صحت برعهده داشت و بازیگرانی مانند بهنام تشکر هم در آن حضور داشتند، بوده است.

 

این بازیگر صدا و سیما در سال ۹۰ زمانی که فقط ۲۱ سال داشت ازدواج کرد، مهتاب محسنی نام همسر ایشان است. به گفته امیر کاظمی حضور در فیلم های کمدی را بیشتر دوست دارد چرا کمدی حالش را خوب میکند.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین