طرز تهیه یخ در بهشت

طرز تهیه یخ در بهشت,یخ در بهشت,یخ در بهشت نعنایی,do nv fiaj,yakh dar behesht,

طرز تهیه یخ در بهشت

یکی از نوشیدنی هایی که در روزهای گرم بسیار می چسبد، یخ در بهشت است. این نوشیدنی که معمولاً به صورت یخ زده سرو می شود، با انواع و اقسام میوه تهیه می شود. شما می توانید با میوه هایی که مد نظرتان است در کمتر از چند دقیقه یخ در بهشت درست کنید. ما در این آموزش از همدوره قصد داریم طرز تهیه یخ در بهشت در سه نوع بسیار خوشمزه را آموزش دهیم.

مواد لازم طرز تهیه یخ در بهشت لیمو نعناع
شکر۱ فنجان
آب۱ فنجان
آب لیمو ترش۱ فنجان
آب سرد۴ فنجان
نعنا خشک۱ قاشق چای خوری

طرز تهیه یخ در بهشت نعنایی

برای تهیه یخ در بهشت نعنایی باید یک ظرف مناسب تهیه کرده، و موارد آب و شکر را در آن ریخته و سپس به خوبی با هم مخلوط کنید. بعد از ترکیب شدن آنها به سراغ اضافه کردن لیمو ترش رفته و حالا نوبت آن است که ترکیب مورد نظر را با ۴ لیوان آب سرد مخلوط کنید.

 

بعد از انجام این کار باید ترکیب بدست آمده را به مدت ۴۰ دقیقه در فریزر بگذارید. بعد از این زمان، ظرف را از فریزر خارج کرده و سپس تکه های لیمو ترش تازه را در ظرف قرار دهید. و در آخر کار نعناع خشک نیز به آن اضافه کنید.

 

این نوشیدنی را زمانی که حالتی یخ زده دارد میل کنید.

 

مواد لازم طرز تهیه یخ در بهشت پرتقالی
گلاب۲ قاشق غذا خوری
شکربه مقدار لازم
آب پرتقال۲ لیوان

طرز تهیه یخ در بهشت پرتقالی

در اولین مرحله یک ظرف استیل تهیه کنید و آب پرتقال طبیعی را درون آن انتقال دهید. سپس هر اندازه که علاقه مند هستید تا شیرین شود درون ظرف آب پرتقال و  شکر اضافه کنید. حال به خوبی بهم زده تا کاملاً حل شود.

 

نوبت به افزودن گلاب است. آن را اضافه کرده و سپس ظرف را در فریزر قرار دهید. هر زمان که احساس کردید که مواد درون ظرف یخ بسته است و در واقع هر وقت که تیغه های یخ را در کنار ظرف مشاهده کردید، آن را از یخچال بیرون آورده و سعی کنید که آن را بهم بزنید.

 

بعد از بهم زدن مواد درون ظرف آن را مجدداً به فریزر منتقل کنید و چندین بار باید این کار را تکرار کنید تا زمانی که یخ به طور کامل در ظرف دیده شود، می توانید برای بار آخر مواد درون ظرف را بهم بزنید و سپس در لیوان سرو منتقل کنید و میل کنید.

 

مواد لازم طرز تهیه یخ در بهشت هندوانه
هندوانه۸ پیمانه
آب هندوانه۲ پیمانه
آببه مقدار لازم
شکربه مقدار لازم

طرز تهیه یخ در بهشت هندوانه

ابتدا هندوانه را خرد کنید. ترجیحاً این کار را به صورت معکب انجام دهید. حال کیسه های پلاستیکی که زیپ دار هستند را آماده کرده و این تکه ها را در آن قرار دهید. توصیه می کنیم که آب هندوانه ها را درون کیسه نریزید.

 

حال کیسه ها را در فریزر بگذارید. باید هندوانه ها کامل یخ بزنند. در واقع حداکثر ۶ ساعت برای این کار کفایت می کند. حال باید مخلوط کن را حاضر کنید. هندوانه هایی که یخ زده هستند را داخل مخلوط کن ریخته و سپس مقداری مخلوط شکر و آب به آن بیفزائید.

 

حالا مخلوط کن را روی دور کند روشن کنید تا شروع به بهم زدن کند. هر زمان که احساس کرده اید که یخ در بهشت آماده شده است می توانید آن را در لیوان مخصوص سرو ریخته و میل کنید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین