طرز تهیه بستنی توت فرنگی

طرز تهیه بستنی توت فرنگی,بستنی توت فرنگی,FSJKD J,J TVK'D,strawberry icecream

طرز تهیه بستنی توت فرنگی

درست کردن بستنی در منزل یکی از راحت ترین کارهایی است که خانم های خانه می تونند آن را انجام دهند. بچه ها بستنی های خانگی را با توجه به اینکه طعم دوست داشتنی تری نسبت به بستنی های بازار دارند، بیشتر دوست دارند، بخصوص اینکه بستنی مورد نظر با میوه هایی مانند توت فرنگی که طعم لذیذی نیز دارد تهیه شود. ما در این مطلب از همدوره می خواهیم طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی بسیار خوشمزه را به شما عزیزان آموزش دهیم.

 

مواد لازم طرز تهیه بستنی توت فرنگی
وانیلنصف قاشق چای خوری
پودر شکر یا خاک قند۵۰ گرم
توت فرنگی ( خرد شده )۱ پیمانه (سر پر)
شیر۱ و ۱/۲ پیمانه
زرده تخم مرغ۳ عدد

 

۱) در مرحله اول می بایست شیر را داغ نمایید. سپس شکر و وانیل را به شیر اضافه کنید. در کاسه ای جداگانه، زرده های تخم مرغ را که از سفیده جدا کرده اید بهم زده و سپس به ترکیب قبلی اضافه نماید.

 

۲) حال دوباره شروع به بهم زدن مواد کنید. ترکیب بهم زده شده را از صافی عبور داده و در ظرفی ریخته و سپس ظرف را روی شعله قرار دهید. صبر کنید کمی حرارت ببیند تا سفت شود. منظور از سفت شدن این است که به قاشق بچسبد.

 

۳)حال مایه ای را که درست کرده اید را به مدت ۳ ساعت درون یخچال بگذارید. دقت کنید که هر ساعت مایه را از یخچال بیرون آورده و به کمک قاشق بهم بزنید تا یکدست شود.

 

۴) حالا به سراغ توت فرنگی ها رفته، و آن ها را خرد نمایید. سپس تکه های خرد شده توت فرنگی را به مایه بیفزاید. سپس با استفاده از گوشت کوب برقی کاملاً آنها را له نمایید.

 

۵) مایه بستنی توت فرنگی شما کاملاً آماده شده که بعد از ۱ ساعت که آن را درون فریزر قرار دادید می توانید از فریزر خارج کرده و آن را اسکوپ بزنید و سپس سرو نمایید.

 

توجه: زمانی که مایه در فریزر کاملاً سفت می شود، اسکوپ زدن آن کمی مشکل می شود. پس قبل از هر کاری، به مدت ۱۰ دقیقه مایه را در دمای اتاق قرار داده، سپس شروع به اسکوپ کردن کنید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین