گیتی قاسمی

گیتی قاسمی,giti ghasemi,'djd rhsld,بیوگرافی گیتی قاسمی

بیوگرافی گیتی قاسمی

گیتی قاسمی از بازیگران خوش‌نام کشورمان هستند که در ملایر همدان بدنیا آمده اند. این بازیگر در سال ۵۵ متولد شده و در سال ۸۱ در مقطع لیسانس موفق به کسب مدرک خود از دانشگاه تهران شده است. پدر خانم قاسمی از آزادگان جنگ تحمیلی ایران و عراق هستند که به مدت چند سال اسیر بوده اند.

 

خانم گیتی قاسمی مانند اکثر بازیگران، خاک تئاتر خورده اند و فعالیت های خود را از این طریق آغاز کرده اند. “بوق” اولین کار جدی ایشان محسوب می شود که کارگردانی آن را فرهاد تجویدی بر عهده داشتند، همچنین اولین کار تلویزیونی ایشان که در شبکه استانی قم پخش شد حیاط خلوت نام داشت. این سریال استارت هنرنمایی های خانم قاسمی بوده است.

 

رفته رفته و با جا افتادن در قاب تلویزیون با کارگردانان نامی کشور همچون سیروس مقدم نیز همکاری داشته اند. فعالیت هایی نظیر: پایتخت، پیامک از دیار باقی و چک برگشتی از بهترین همکاری های خانم قاسمی با این کارگردان معروف است.

 

خانم قاسمی معتقدند که در هر فعالیتی که حضور داشتند با جان و دل بازی کرده اند تا بهترین نمایش را داشته باشند. ایشان مسئولیت پذیری در قبال اجرای درست نقش ها را یکی از وظایف بازیگر دانسته و اذعان داشته اند که در همه کارهایشان؛ چه کوتاه و چه بلند، بی نهایت انرژی گذاشته اند.

 

از جوایزی که خانم قاسمی کسب کرده اند می توان به جوایز بسیار مهم ایشان در صحنه تئاتر اشاره کرد که یکی از مهم ترین آنها برنده شدن در تقدیر ویژه برای بازی در تئاتر قصیده شب نمناک می باشد. همچنین در جشنواره فجر نیز نامزد بهترین بازیگر مکمل زن شده بودند که در فیلم سد معبر به ایفای نقش پرداخته بودند.

 

از فیلم هایی که خانم قاسمی در آن به ایفای نقش پرداخته اند می توان به: تار و پود، ماجراهای من و آقا جون، لبخند بی لهجه، ویلایی ها و تله کابین اشاره کرد.

 

خانم گیتی قاسمی متأهل هستند. اطلاعاتی از همسر ایشان در دسترس نمی باشد. همچنین گفته می شود که ایشان دو فرزند دارد که اسم یکی از فرزندانش مهیار می باشد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین