مریم مومن

بیوگرافی مریم مومن,مریم مومن,مریم مومن بازیگر,maryam momen,lvdl l,lk

بیوگرافی مریم مومن

یکی از بازیگران دهه هفتادی کشورمان که در حال حاضر با بازی های خوب به چهره شدن نزدیک میشود، خانم مریم مومن است که در اردبیل و در شهر مشکین شهر متولد شده است.

 

ایشان در رشته بازیگری تحصیل می کنند و مطابق با انتظار، فعالیت های هنری خود را نیز از تئاتر آغاز کرده اند. ایشان از بانوان جوان کشورمان هستند که اخیرا وارد قاب تلویزیون نیز شده اند.

 

خانم مومن تک فرزند یک خانواده اصیل ایرانی می باشد و پدر خانم مومن ایشان را به زبان ترکی اوغلوم یعنی پسرم خطاب می کنند.

 

با توجه به اینکه پدر خانم مومن، نوازنده نی هستند، و مادر ایشان نیز ورزشکار حرفه ای در حیطه اسب سواری می باشند، در نگاه اول حضور ایشان در عرصه های هنری طبیعی بنظر می رسد؛ اما خانواده ایشان در ابتدا به شدت مخالف حضورش در این عرصه بوده اند و تنها کسی که از مریم مومن در این مورد حمایت می کرد، خاله اش بود.

 

نهایتاً با رضایت خانواده مومن در سال ۹۶ وارد این عرصه شد. آن هم در اولین فعالیت خود در یکی از بهترین کارها که یک سریال تلویزیونی بوده است، به ایفای نقش پرداخت.

 

بانوی عمارت سریالی بود که از شبکه ۳ در زمستان ۹۷ بر روی آنتن رفت که با استقبال بی نظیری همراه شد. خانم مومن در این سریال در نقش “فخر الزمان” به بازی پرداخت.

 

گفته می شود که سریال بانوی عمارت برای فصل دوم نیز در حال کار شدن است که خانم مومن نیز از بازیگران این مجموعه خواهند بود.

 

سرکار خانم مومن مانند مادرش به اسب و اسب سواری علاقه دارد و گفته می شود در اتاق هایش پر از عکس های اسب، بخصوص اسب تک شاخ است.

 

این بازیگر هنوز به جرگه متأهلین نپیوسته اند و می توان گفت از بازیگران جوان و مجرد سینما و تلویزیون ایران محسوب می شود. اما هر گونه اخبار جدید در خصوص ازدواج و تاهل این بازیگر خوش سیما را از طریق همین صفحه می توانید دنبال کنید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین