احسان علیخانی

احسان علیخانی,hpshk ugdohkd,ehsan alikhani,بیوگرافی احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی

مجریان توانمند بسیاری در حال کار در شبکه های مختلف صدا و سیما هستند که هر یک به نحوی در ذهن ها ماندگار شدند؛ یکی از مجریانی که شاید گل سرسبد این قشر هنرمند باشد، احسان علیخانی است که در بین مردم کشورمان از محبوبیت خاصی برخوردار است. این مجری که در اواسط دومین ماه از پاییز در سال ۶۱ به دنیا آمده است. در رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی از تحصیل فارغ شده و در اولین کارهای خود دستیار کارگردان بوده است.

 

آقای علیخانی در خانواده ای ۵ نفره به دنیا آمده اند که دو خواهر و یک برادر دارند. ایشان فرزند آخر خانواده محسوب می شوند. مادر این مجری خلاق، پرستار بوده اند که هم اکنون بازنشسته شده اند.

 

به گفته آقای علیخانی بعد از مشورت های بسیار با اهل فن، به این نتیجه رسیده اند که بازیگری، کارگردانی و مجری گری را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کنند. در ابتدای راه و در دوره های آموزش هنری وارد باشگاه مهرورزان جوان شدند که بعد از آموزش به عنوان دستیار کارگردان به ساخت تیزر روی آوردند.

 

این مجری فقط یک کار بازیگری در پرونده دارد که آن هم در سریال پرونده های مجهول بوده است. بعد از آن هیچگاه وارد این عرصه نشده و تمرکز خود را در مجری گری گذاشته اند. ناگفته نماند که در همین سریال به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت می کرده اند.

 

تنها وقتی ۲۲ سال داشت، پس از سپری کردن دانشگاه، وارد تلویزیون شد. اولین برنامه اجرای ایشان “پسرای ایرونی” نام داشت. سپس به برنامه “صبح آمد” شبکه سه منتقل شد و یک سال بعد مجری گری برنامه “جزر و مد” را بر عهده گرفت. در این سری از برنامه ها آنقدر خوب ظاهر شد که نهایتاً چهره شدنش را مدیون برنامه ماه عسل که از سال ۸۶ استارت خورد می داند. برنامه ای که دیگر ساخته نمی شود و رمضان سال ۹۷ آخرین باری بود که ۳۰ روز مهمان خانه ها شده بود.

 

بعد از ماه عسل، آقای علیخانی، پروژه جدیدی را به نام “عصر جدید”در تلویزیون استارت زد. برنامه ای که به صورت یک مسابقه در سطح ملی است و استعداد های ایرانی را معرفی می کند.

 

در حوزه ورزش آقای علیخانی یک پرسپولیسی دو آتیشه است که در تیم نوجونان این تیم هم بازی کرده است. در جریان یکی از بازی ها به شدت مصدوم شد و دیگر فوتبال را کنار گذاشت و رو به ورزش های تنیس و فوتسال آورد.

 

در حال حاضر آقای علیخانی مجرد هستند و هنوز به جرگه متاهلین نپیوسته اند، انتشار هر گونه خبر تازه ای در این خصوص را می توانید در همین صفحه بخوانید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین