نوبت دهی تامین اجتماعی  نوبت دهی تامین اجتماعی

برای اینکه بتوانید از بیمارستان های تحت بیمه تامین اجتماعی نوبت بگیرید می توانید از سه طریق اقدام کنید که در ادامه به صورت خیلی کامل و گسترده به آن میپردازیم با ما در همدوره همراه باشید .

 

نوبت گرفتن بیمارستان از طریق گرفتن کد دستوری USSD

 

این روش را می توان سریع ترین روش نیز دانست. لذا برای اینکه نوبت تان ثبت شود با گرفتم کد ستاره ۱۴۲ مربع با تلفن همراه خود و سپس با زدن گزینه ۴ نوبت دهی را انتخاب نمایید. در مرحله بعدی باید کد تلفن استان خود را وارد نمایید. این کار را با زدن صفر شروع کنید. بعنون مثال کد تهران ۰۲۱ است ، پس آن را وارد کنید و سپس صبر کنید تا پاسخی دریافت نمایید.

 

بعد از دریافت جواب اجازه خواهید داشت تا شهر خود را انتخاب کنید. باید عدد مربوط به شهر خود را ارسال نمایید. اگر چند بار امتحان کرده اید و لیست شهر ها برایتان نشان داده نشد، اجباراً از روش های دیگر استفاده کنید.

 

بعد از نشان دادن و ارسال عدد شهر مورد نظر، لیست بیمارستان ها به شما نشان داده خواهد شد. عد مربوط به بیمارستان مدنظرتان را ارسال نمایید. و در اخر نیز نوع تخصص و زمان برای ویزیت را وارد کنید.

 

نوبت گرفتن بیمارستان از طریق اینترنت

اگر برای بار اول نوبت اینترنتی می گیرید بعد از ورود به سایت بر روی دکمه عضویت کلیک کنید. در غیر اینصورت باید از دکمه ورود استفاده کرده و کد ملی و رمز عبور سامانه را وارد کنید تا بتوانید به سامانه نوبت دهی دسترسی داشته باشید. بعد از اینکه دکمه عضویت را زدید. یکسری اطلاعات هست که باید وارد کنید. دقت کنید که همه کادرهای ستاره دار را باید تکمیل نمایید. بعد از تکمیل ثبت نام و ورود به سامانه باید درخواست نوبت کنید.

 

پزشک خود را جستجو کرده، سپس شهر و مرکز درمانی را نیز پیدا کنید. ( می توانید فقط نام پزشک و یا مرکز درمانی را جستجو کنید ) بعد از چستجو لیستی از اسامی پزشک و یا مراکز درمانی به شما نشان داده می شود که می توانید هر کدام که مدنظرتان هست را انتخاب نمایید.

 

در یکی از قسمت ها می توانید تاریخ نوبتی که می خواهید مراجعه کنید را انتخاب کرده و دکمه ثبت را بزنید. در قسمت چپ نیز آدرس و شماره تماس مرکز نیز قرار داده شده است.

 

نوبت گرفتن از طریق تلفن

 

برای این منظور باید به آدرس https://nobat.tamin.ir مراجعه کنید. سپس استان خود را از روی نقشه پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید. حال صفحه نوبت دهی ظاهر شده که می توانید بر روی مراکز درمانی کلید کنید تا اطلاعات بیمارستان برایتان نمایان شود.

 

در صفحه جدید می توانید تاریخ و شماره تماس برای گرفتن نوبت را مشاهده کنید. با تماس گرفتن با شماره ای که برای هر مرکز وجود دارد، براحتی می توانید نوبت بگیرید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین