نوبت دهی بیمارستان امام خمینی

نوبت دهی بیمارستان امام خمینی,نوبت اینترنتی بیمارستان امام خمینی,بیمارستان امام خمینی,سایت بیمارستان امام خمینی,fdlhvsjhk hlhl oldkd

نوبت دهی بیمارستان امام خمینی

بیمارستان امام خمینی از جمله بیمارستان های باسابقه کشور است که بخش های مختلف را ساپورت می کند. از جمله این بخش ها می توان به: بخش ارتوپد، جراحی زنان زایمان، جراحی عمومی، جراحی قلب، جراحی اعصاب، اورولوژی، بخش داخلی، روانپزشکی، عفونی، گوارش، چشم پزشکی، دندانپزشکی و … اشاره کرد. حال اگر بخواهید از این بیمارستان به صورت آنلاین نوبت رزرو کنید، کافیست که مقاله امروز ما را مطالعه نمایید.

 

حال برای گرفتن نوبت به صورت اینترنتی بعد از اینکه وارد سایت بیمارستان امام خمینی به آدرس http://ikhc2.tums.ac.ir/index.jsp شدید. می بایست بر روی گزینه “نوبت دهی اینترنتی درمانگاه های مجتمع” کلیک کنید.

 

بعد از کلیک وارد صفحه تازه ای خواهید شد که گزینه های مختلفی را در سمت راست آن خواهید دید. بر روی گزینه رزرو نوبت کلیک کرده و در صفحه جدید موارد خواسته شده را پر نمایید.

 

این موارد شامل: نوع درمانگاه، پزشک، تاریخ رزرو می باشد. پس از مشخص کردن هر کدام با کلیک بر روی گزینه “نمایش” موارد در دسترس در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید متناسب با درخواست خود روز و پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

یادآور می شویم که تمامی بیماران در روز می توانند فقط یکبار به صورت اینترنتی درخواست نوبت اینترنتی کنند. همچنین تا زمانی که کد رهگیری برایتان نمایش داده نشده، یعنی رزرو کامل انجام نشده است. در آخر اطلاعات و وقت رزرو شده شما به شماره همراه تان پیامک خواهد شد.

 

بیماران همچنین باید در نظر داشته باشند که نوبت رزرو شده توسط آنها برای یک پزشک قابل انتقال و یا تغییر به پزشک دیگری نخواهد بود. اگر در موعد مقرر نیز در بیمارستان حاضر نشوید، طبیعتاً نوبت شما کنسل خواهد شد.

 

بیمارستان امام خمینی در شهر تهران و انتهای بلوار کشاورز واقع شده است. ۱۰۰۰۶۶۷۹سامانه پیام کوتاه این بیمارستان محسوب می شود. شماره تلفن این بیمارستان نیز با ۶۱۱۹۰-۰۲۱ می باشد.

 


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین