نوبت دهی بیمارستان میلاد

نوبت دهی بیمارستان میلاد,بیمارستان میلاد نوبت دهی,نوبت دهی اینترنتی بیمارستان میلاد,بیمارستان میلاد,k,fj nid fdlhvsjhk ldghn

نوبت دهی بیمارستان میلاد

بیمارستان فوق تخصصی میلاد در تیر ماه ۱۳۸۰ افتتاح شد. این بیمارستان که در حال حاضر ۱۰۰۰ تختخواب دارد به ارائه خدمات به بیماران محترم می پردازد. بیمارستان میلاد در شهر تهران واقع شده است شامل بخش های مختلف است که از جمله می توان به: بخش بستری، بخش جراحی قلب، بخش آنژیوگرافی، عروق مغزی، بخش NICU، نصب CT اسپیرال و بخش طب هسته ای اشاره کرد. پلاسما فریزس نیز از دیگر بخش های این بیمارستان می باشد.

 

حال اگر بخواهید که از جای جای ایران برای بخش مربوطه و مورد نیاز خود نوبت بگیرید، باید از قبل تماس گرفته و یا بصورت حضوری، موفق به نوبت گیری شوید. اما با امکان ثبت درخواست نوبت به صورت اینترنتی این مشکل برای بیمارانی که قصد دارند از شهرستان از این بیمارستان استفاده کنند، مهیا شده است.

 

برای اینکه بتوانید به صورت آنلاین نوبت بگیرید باید ابتدا به سایت بیمارستان میلاد؛ به آدرس https://miladhospital.com/ بروید. سپس با استفاده از گزینه های سمت راست سایت که دومین گزینه آن “ثبت نام در سایت” می باشد، اقدام به ثبت نام با مشخصات خود یا بیمار کنید. همچنین می توانید به طور مستقیم با استفاده از آدرس https://miladhospital.com/register اقدام به ثبت نام نمایید.

 

بعد از اینکه ثبت نام به طور کامل انجام شد که شامل وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، کد ملی، شماره همراه و جنسیت می باشد. به صفحه ای هدایت می شوید که باید بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از مشخص کردن بخش، می توانید زمان حضور خود در بیمارستان ( صبح ظهر و یا عصر ) را تعیین کنید و سپس با زدن جستجو نام پرشک ها و ساعت ویزیت ارائه می شود.

 

با کلیک بر روی هر یک از پزشک ها می توانید نوبت خود را رزرو کنید. دقت کنید که با استفاده از دیگر امکانات این سایت، توانایی لغو رزرو را نیز خواهید داشت.

 

بیمارستان میلاد در بزرگراه حکیم، جنب برج میلاد قرار گرفته است. شماره تماس این بیمارستان نیز با همراه با کد شهر تهران: ۸۲۰۳۹-۰۲۱ می باشد.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین