بیمارستان رازی نوبت دهی

بیمارستان رازی نوبت دهی

با توجه به اینکه اکثر بیمارستان های کشور به سیستم های آنلاین مجهز شده اند، برای گرفتن نوبت نیازی به مراجعه حضوری نیست. یکی از بیمارستان هایی که در خصوص پوست به بیماران خدمات می دهد، بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی است. این بیمارستان با در نظر گرفتن نوبت دهی آنلاین کار را برای بیماران شهرستانی راحت کرده است. حال اگر شما هم نیاز به گرفتن نوبت از این بیمارستان را دارید، تا انتها با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم روش گرفتن نوبت اینترنتی را آموزش دهیم.

 

در اولین مرحله از نوبت گیری اینترنتی باید به سایت بیمارستان رازی مراجعه کنید. آدرس این سایت http://razi-his.tums.ac.ir/turn می باشد. پس از ورود صفحه ای به شما نمایش داده خواهد شد که دو گزینه رزور نوبت آینده و همینطور لغو نوبت را خواهید دید.

 

برای رزور کردن بر روی گزینه رزور نوبت آینده کلیک کنید تا به صفحه بعدی هدایت شوید. در صفحه جدید ضمن ارائه توضیحاتی جهت روشن شدن بعضی از موارد مهم. گزینه هایی را شاهد خواهید بود که برای رزور نوبت باید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

 

در واقع باید انتخاب کنید که برای کدام بخش می خواهید نوبت بگیرید. درمانگاه پمفیگوس، درمانگاه پیگیری، درمانگاه جراحی عمومی، درمانگاه زیبایی، درمانگاه عفونی، درمانگاه دیفن سیپرون، درمان پوست و مو نوبت عصر یا صبح و درمانگاه پوست اطفال از شاخه هایی هستند که متناسب با وضعیت خود می توانید آن را انتخاب نمایید.

 

بعد از کلیک بر روی گزینه مدنظر خود به صفحه ای هدایت می شوی که نام پزشک های آن بخش ردیف شده اند که می توانید بر روی پزشک مورد نظر خود کلیک کرده تا رزرو تا تکمیل نمایید.

در صفحه بعدی می بایست تاریخ و ساعت مراجعه را تنظیم کنید. بدین صورت می توانید براحتی از بیمارستان رازی نوبت بگیرید.

 

این بیمارستان در خیابان وحدت اسلامی، میدان وحدت اسلامی، بن بست رازی قرار گرفته است. تلفن های این بیمارستان نیز با کد ۰۲۱ (تهران) در دسترس خواهد بود:

 

۵۵۶۳۰۸۵۳ – ۵۵۶۳۰۶۶۹ – ۵۵۶۳۰۲۲۳ – ۵۵۶۳۰۵۵۳


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین