رمان دختر خراب

رمان دختر خراب

شاید شما نیز در زندگی ناخواسته تن به خواسته هایی داده باشید که به هیچ عنوان رضایت قلبی برای انجام آن نداشته اید یا شرایط زندگی ناچاراً شما را به سمت و سوی یک زندگی پرخطر برده باشد. اگر چنین است می توانید با رمانی که امروز برایتان معرفی می کنیم همزادپنداری کنید. در این رمان نیز دختری مورد توجه است که بر اساس شرایط زندگی تن به کارهایی می دهد که در باور عامه غیر قابل قبول است.

 

می توان این رمان را در گروه رمان هایی قرار داد که مشکلات اجتماعی جامعه را نیز به تصویر کشیده است. مشکلاتی که بعضاً خانه برانداز هستند. رمان دختر خراب که سبکی عاشقانه،اجتماعی دارد می تواند چشم ها را به بعضی از حقایق جامعه باز کند.

 

رمان دختر خراب رمانی عاشقانه است که ژانر اجتماعی را نیز در خود دارد. این رمان همانطور که از اسمش پیداست باید در خصوص موضوعات خاص جامعه صحبت کند. در توصیف رمان دختر خراب می توانیم عنوان کنیم که بدبختی و بیچارگی عامل بوجود آمدن شرایطی در زندگی می شود که در اکثر اوقات فرد هیچ دخالتی در ایجادش ندارد و فقط باید با مشکلات بعدی شکل گرفته دست و پنجه نرم کند.

 

در این رمان زندگی دختری را مرور خواهیم کرد که به دلیل میل بسیار زیادش به رابطه جنسی، مشکلاتی را برای خود بوجود می آورد. در این رمان که پدری معتاد و عرق خور وجود دارد و همچنین مادری که برای تأمین زندگی جسمش را می فروشد، برا روند داستان تأثیر گذار بوده است.

 

برای خواندن این رمان که برای افراد زیر هجده سال نیز توصیه نمی شود می توانید از لینک زیر، پی دی اف آن را دانلود کنید. نویسنده این رمان شخصی به نام آنیلا است. تعداد صفحات رمان دختر خراب نیز ۸۲ صفحه است. این رمان در دو فرمت موبایل و pdf در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین