رمان گناهکار

رمان گناهکار,vlhk 'khi;hv,nhkg,n vlhk 'khi;hv,romane gonahkar,دانلود رمان گناهکار

رمان گناهکار

اگر اهل رمان خواندن باشید، حتماً تا به حال نام رمان گناهکار را اگر چه نخوانده باشید، به گوشتان خورده است. این رمان در ژانر عاشقانه یکی از بهترین رمان های خانم فرشته تات شهدوست است که بعد از منتشر شدن طرفداران خاص خودش را پیدا کرد. خانم شهدوست که در شهریور ماه سال ۶۹ بدنیا آمده اند، رمان های دیگری نیز دارند که از جمله می توان به رمان های: دل تو را حکم می کند، معشوقه ماه، تباهکار و ببار بارون اشاره کرد.

 

اما ماجرای اصلی رمان گناهکار چه می تواند باشد؟ در این رمان عاشقانه که غرور و تعصب حرف اول را می زند، فضا را سیاه و سفید کرده است و همین باعث شده است تا در داستان لحظه های باورنکردنی پیش بیاید که خواننده را مجاب به خواندن ادامه داستان می کند.

 

دو شخصیت اصلی این رمان که دلارم و آرشام نام دارند، ماجراهایی را رقم خواهند زد که لرزه به اندام خواننده خواهد انداخت. شخصیت آرشام به گونه ای هست که دوست دارد کمتر احساسی شود چرا که عاشق شدن را اصلاً دوست ندارد، اما در مقابل دلارام شخصیتی احساسی دارد که روزگار این دو را روبروی هم قرار داده است.

 

پیشنهاد می کنیم که اگر اهل خواندن رمان های هیجان انگیز عاشقانه هستید و هر لحظه منتظر التهاب و لحظات تکان دهنده در رمان می باشید، به هیچ عنوان این اثر بسیار ارزشمند خانم تات را از دست ندهید. این رمان را در قالب پی دی اف می توانید دانلود کنید.

 

لینک دانلود این رمان به درخواست نویسنده اثر حذف شده است


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین