رمان قرار نبود

رمان قرار نبود

از ژانرهای بسیار پرطرفدار رمان، ژانر عاشقانه می باشد که به همین دلیل در این قسمت سعی می کنیم تا رمان بسیار خوب و عاشقانه ای با عنوان «قرار نبود» را معرفی کنیم. این رمان که نوشته یکی از نویسنده های خوش فکر یعنی خانم هما صفاری پور اصفهانی است، پس از تألیف و اشتراک گذاری از استقبال بی نظیری از آن شد.

 

خانم پوراصفهانی که قبل از این رمان چندین رمان دیگر را نیز نوشته است، اظهار امیدواری کرده است که رمان قرار نبود به یکی از بهترین رمان ها از نظر خوانندگان تبدیل شود. از رمان های قبلی ایشان می توان به رمان تقاص، رمان توسکا، رمان سیگار شکلاتی و رمان جدال پرتمنا اشاره کرد. این نویسنده متولد سال ۶۹ می باشد.

 

در داستان قرار نبود. دختری به نام ترسا به ایفای نقش پرداخته است که دو سالی هست که پشت کنکور است. گفتنی است که مادر نقش اول داستان یعنی ترسا، چند سال قبل به رحمت خدا رفته است و ترسا با پدر و مادربزرگش که او را عزیز جون صدا می زند زندگی می کند. ترسا یک خواهر هم دارد که چند وقت پیش ازدواج کرده و به خارج کشور سفر کرده است.

 

دخترک قصه می کوشد که به کانادا سفر کند. یعنی آرزوی ادامه تحصیل در این کشور را دارد اما پدرش سد راه محکم ترسا است. چرا که با توجه به اینکه از سفر دختر بزرگش یعنی آتوسا تجربه تخلی داشته است، به هیچ عنوان راضی به سفر ترسا نمی شود.

 

حال در این بین ترسا و چند تن از دوستانش با همفکری هم درصدد این هستند که راهی را پیدا کنند تا پدر ترسا راضی به این سفر شود. البته موفق به این کار هم می شوند اما برای اینکه نقشه هایشان عملی شود اتفاقاتی رخ می دهد و این موجب وارد شدن شخصی به زندگی ترسا شده که مسیر زندگی اش را تغییر می دهد.

 

بیشتر از این داستان را باز نمی کنیم که تا خواندن آن حس و حال بسیار خوبش را از دست ندهید. این رمان را در همین بخش می توانید دانلود کنید.


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین