بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان,بیوگرافی ویدا جوان,زندگینامه ویدا جوان

معرفی کوتاه ویدا جوان
نامویدا
نام خانوادگیجوان
تاریخ تولد۱۳۶۵
محل تولدتهران
تحصیلاتحسابداری

Vida Javan,ویدا جوان و همسرش,آیلا تهرانی شوهر ویدا جوان

ویدا جوان و همسرش آیلا

بیوگرافی و زندگینامه

ویدا جوان متولد سال ۱۳۶۵ در شهر تهران است. تحصیلاتش را در رشته حسابداری به پایان رسانده است. بازیگری تئاتر را در آموزشگاه استاد حمید سمندریان آموزش دیده است. او با بازی در سریال زمانه در سال ۱۳۹۱ اولین تجربه تلویزیونی خود را کسب کرد.

در سریال زمانه با بازیگران مشهوری مثل پریناز ایزدیار و حمید گودرزی همبازی بود و به دلیل پر مخاطب بودن این سریال ویدان جوان پس از بازی در این سریال به سرعت به شهرت رسید و در سریال های دیگری نیز بازی کرد که باعث شد جایگاهش را در تلویزیون تثبیت کند.

,dnh [,hk,ویدا جوان و حسین مهری,شایعه ازدواج ویدا جوان و حسین مهری

ویدا جوان و همکارش حسین مهری

شایعه ازدواج با حسین مهری

این شایعه به دلیلی عکس های مشترکی بود که این دو بازیگر با هم گرفته بودند. تا مدتها شایعه شده بود که حسین مهری همسر ویدا جوان است که البته بعدها مشخص شد این دو بازیگر جوان در آن تصاویر فقط به عنوان همکار کنار هم ایستاده اند.

البته اگر کمی با دقت به تصاویر مشترک این دو بازیگر نگاه کنیم همان زمان هم میشد تشخیص داد که این دو به عنوان همکار کنار هم ایستاده اند و زوج نیستند. با این احوال برخی سایت های زرد هنوز هم بعد از این همه مدت این دو بازیگر را به عنوان همسر هم معرفی می کنند.

آشنایی و ازدواج

آشنایی ویدا جوان و آیلا تهرانی به زمانی برمی گردد که یکی از دوستان ویدا جوان او را برای تست صدا به استدیو دوبله آیلا می برد. طی همین رفت و آمدها با آیلا تهرانی معاشرت می کند و همین صحبت ها باعث شناخت بیشترشان از یکدیگر می شود.

در معاشرت های اولیه متوجه می شوند که علایق مشترک زیادی دارند. همسر ویدا جوان در مورد ازدواج با او گفته است جسارت و قدرتی که در وجود ویدا وجود داشت من را شیفته او کرده بود چیزی که در این روزها کمتر به چشم می خورد.

سبک ازدواجشان متفاوت بوده است و جالب است بدانید ویدا جوان هم مانند ویشکا آسایش خودش از همسرش خواستگاری کرده است ! همسرش بعد از خواستگاری ویدا جوان آنقدر شگفت زده شده است که بدون درنگ چواب مثبت داده است !

در روز خواستگاری هم ابتکار عمل به خرج داده اند و آقای داماد به جای گل و شیرینی که در همه خواستگاری ها مرسوم است چند کتاب به عنوان هدیه برده است. کتاب سعدی برای مادر خانمش و دو جلد کتاب از هوشنگ ابتهاج را برای خانمش برده است.

جالب است بدانید که مهریه این زوج هم با مهریه های امروزی متفاوت بوده است. مهری ویدا جوان ۷۱۱۱ عدد شاخه گل رز هلندی به رنگ های قرمز ، زرد و سفید است که حتی به قول خودشان عاقد هم از شنیدن مهریه تعجب کرده است .


❖ به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام لینکدین